mnie nie widać! yay!

niedziela, 12 czerwca 2016

Zootopia: Extended Ending (Parody)


Obrazek, który widzicie powyżej pochodzi z animacji, którą zaraz zobaczycie.
Jest to moim zdaniem najlepsza fanowska animacja, jaka została do tej pory stworzona, a skupia się ona na rozszerzonym zakończeniu filmu.

Jest pościg, jest użycie broni, jest "biały proszek", więc dokładnie tak jak powinna wyglądać Zootopia (zaraz mnie zabije pewien fan Finnicka zanim napiszę, że to żaaaaAAAA...)
Zapraszam do środka posta.


19 komentarzy:

  1. Widziałam i chciałam wstawić jutro, tym razem wygrałeś ;D Przynajmniej obejrzę sobie jeszcze raz, ta parodia na to zasługuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. a co ja mam do tego filmiku, phi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rich Moore przed chwilą zobaczył tę parodię, jego reakcja to ,,BWAAAAAAA!!" Chyba należy rozumieć, że mu się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń