mnie nie widać! yay!

sobota, 25 czerwca 2016

Bonusowe crossovery: Nowe szaty króla

Dziś chciałabym pokazać wam kilka obrazków i komiks, stanowiące nawiązanie do starszego o 16 lat od Zootopii filmu Nowe szaty króla. Bellwether w roli Yzmy jest wspaniała, nie sądzicie?

+

Pozostałe obrazki także stanowią bezpośrednie odwzorowanie scen z filmu, dlatego postanowiłam zestawić je z oryginałem.




Twórca obrazków marzy, by sequel skupił się na wątku Bellwether i Lionhearta szukających zemsty na Judy i Nicku. Co wy na to? Czy lew zgodziłby się pełnić rolę sidekicka owieczki?




I czy mogłoby im się udać? Byłby to bez wątpienia ciekawy pojedynek charakterów.


Na szczęśćie upadek z wodospadu to dla tej dwójki nie pierwszyzna...


Źródłem wszystkich crossoverowych obrazków jest tumbrl Ask the ZPD.
A tak naprawdę post powinien mieć tytuł ,,Rarity nie ma czasu i wstawia głupoty". Obiecuję, że od środy zacznę pisać coś więcej, nie ograniczając się tylko do wstawiania obrazków i komiksów.

4 komentarze:

  1. Ja tutaj zdycham ze śmiechu! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukces! Tzn nie całkiem chodziło mi o zmniejszenie liczby czytelników, no ale może uda się jeszcze Cię odratować.

      Usuń
  2. Wiecie... Chyba umrzę na śmierć. :P

    OdpowiedzUsuń