mnie nie widać! yay!

niedziela, 19 czerwca 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #31 Crossovery po raz kolejny

Kolejna porcja crossoverów? Czemu nie. Generał Hux świetnie wygląda jako lis. A Kylo Ren? No cóż, jemu nic nie pomoże, a na pewno nie powyższa mina nadąsanego nastolatka, słuchającego połajania rodziców.

W Gwiezdnych Wojnach mamy pustynię. Zgadnijcie, gdzie jeszcze jest pustynia? Racja, Mad Max. Lista filmów do obejrzenia mi się ostatnio coś bardzo wydłuża.

Co wyjdzie z połączenia DreamWorks z Disneyem? Na przykład Marty tańczący z Gazelą. I can ship it.

A Disney x Disney? Wychodzi czwórka najbardziej uwielbianych bohaterów animacji ostatnich lat. Zoofrozen? Freezetopia? Lepiej jednak, żeby tych dwóch światów nie łączyli - co dwa dwa sequele to nie jeden.

W styczniu przyszłego roku wchodzi do polskich kin Assassin's Creed. Mam nadzieję, że film będzie lepszy od książek, przeczytałam jedną i była naprawdę okropna.

Założę się, że tego się nie spodziewaliście!
P.S. Mina Judy - bezcenna.

,,Zespół ,,R" walczy w służbie zła!
Więc poddaj się, lub do walki stań!
Bee! To fakt!"
Czyli gdyby owce były antagonistami w Pokemonach.

The Fox Files, wyłącznie na antenie telewizji FOX. Sprytne.

Widać, że nie tylko Judy lubi przytulać się do lisiego ogona. Dziwię się, że nie ma lisoterapii, polegającej na przytulaniu się do tych zwierząt. To musi mieć bardzo uspokajające działanie. (A przynajmniej do momentu, w którym lisek się zdenerwuje i użyje ząbków.)

P.S Na koniec mam apel do Gnobka - Oficjalnego Przyznawacza Komentarza Tygodnia na FGZ. Szykują się aktualności, spełń więc swoją powinność i wybierz komentarz, który zasłużył na fejm i hajsy wieczną chwałę. Wybierz mądrze! I podeślij na fgz.blog@gmail.com.
Proszę?

14 komentarzy:

  1. Oczywiscie, jedyna słuszna administratorko.
    Masz może crossover Zootopii i Hiszpańskiej Inkwizycji? Ha, nie spodziewałas się, że zapytam o Hiszpańską Inkwizycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A szopy nie są dość inkwizytorskie? Bo więcej niestety nie znalazłam. I nie, za nic się nie spodziewałam.

      Usuń
  2. Komentarz dla statystyk nr 11 + ciekawostka, Króliki przeważnie nie lubią być noszone na rękach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książek z Assassyna nie czytałem, ale gry są świetne, mam wszystkie i to w wersji EE ;)
    A ta parodia "Z Archiwum X" to nie fan art, tylko rysunek Byrona Howarda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałem się właśnie dlaczego ten obrazek kojarzy mi się z conceptartami, a starczyło spojrzeć na podpis.

      Usuń
    2. Że gry świetne wierzę, po prostu sama nie grałam.
      Wiem, że to narysował Howard, ale reżyserowie w każdym wywiadzie podkreślają, jak bardzo kochają ten film. Wynika z tego, że są fanami, a ich rysunki nie będące concept artami to fanarty ;P

      Usuń
  4. Crossovery to moja ulubiona seria na tym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi dużą przyjemność tym komentarzem ;) Dobra wiadomość: mam jeszcze materiały na przynajmniej pięć postów z tej serii.

      Usuń
  5. Pojawią się crossovery Zootopi i Portala?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pst, a gdyby tak mieszanka z Mr Manchas'em? (już kilka ładnych obrazków wyłowiłam, ale fajnie byłoby zobaczyć go na blogu, wciąż te lisy i króliki :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc moje następne fanarty mają mieć tytuł ,,kotki", więc i Pan Manchas będzie. Ale gdybyś chciała i miała czas coś sama wrzucić, proszę bardzo ;)

      Usuń