mnie nie widać! yay!

niedziela, 26 czerwca 2016

Konwersacje bohaterów na Ewechatcie

Na oficjalnym Twitterze Zootopii pojawiło się kilka zabawnych filmików, prezentujących jak mogłyby przebiegać rozmowy między bohaterami przy użyciu komunikatora, a także jak wyglądałaby aktywność rodziców Judy w internecie. To ostatnie jest szczególnie prawdziwe, dokładnie tak bym to sobie wyobrażała.

Babcia Pana B robiła pyszne spaghetti, on ozdabia ciasta. A czemu by nie, nawet boss mafii może mieć jakieś hobby.


Nick, Nick, Nick. A czego ty się spodziewałeś po Flashu? Przyznam, że zabawnie jest widzieć, jak los się odwraca i tym razem lis musi się denerwować, czekając na odpowiedź leniwca.



Obiecana rozmowa z rodzicami. Prawda, że cudowna?
Wiem, że filmiki na cały ekran nie są może optymalną opcją, ale jestem z siebie dumna, ponieważ udało mi się wstawić zawartość z Twittera. Następnym razem będę kombinować dalej.

4 komentarze:

  1. Hurrra. Świetne! Ech, nie mam pomysłu, żeby coś bardziej wartościowego napisać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza rozmowa taka prawdziwa :/ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ankieta:
    Czy nie masz niczego przeciwko by nasz wielki przywódca ( Mere ) rządził dalej naszą ojczyzną? (FGZ)
    Wybierz odpowiedź:
    Tak, nie mam nic przeciwko.
    Lub
    Nie, nie mam nic przeciwko.

    OdpowiedzUsuń