mnie nie widać! yay!

czwartek, 23 czerwca 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #33 Czy ja widziałam kotecka?

Oglądanie ciągle obrazków z Judy i Nickiem może się znudzić, dlatego dziś w ramach przerywnika mamy koty. A jest ich w Zootopii zaskakująco dużo, chyba nawet będę mogła powtórzyć ten temat przewodni. I bardzo dobrze, w końcu jesteśmy w internecie, a internet kocha koty!

Zaczynamy od najważniejszego kotka w mieście - burmistrza Lionheart'a.  Wykazuje on podziwu godną pogardę wobec biurokracji. Od razu widać, że został stworzony do większych spraw.

Jego przeciwieństwem jest skromny pan Manchas, który z chęcią zawiezie was gdzie tylko chcecie. Jumbo lody, koncert Gazeli, komisariat?

A może chcecie odwiedzić Bellwether w więzieniu? Jestem pewna, że jaguar z prawdziwą przyjemnością tam pojedzie.

Fabienne Growley to urocza postać, niestety nie znalazłam z nią zbyt wielu obrazków. A tak ładnie potrafi wyglądać na przejętą i lekko zasmuconą, równocześnie cały czas zachowując profesjonalny spokój.

Wiedzieliście, że jest powszechnie shipowana z Peterem Moosebridge'm, współprowadzącym z nią wiadomości?

Chciałabym być w tym momencie Clawhauserem. Woda, słońce, zimna cola... I brak zmartwień, czy moje bicz badi jest redi czy nie redi.

Tutaj ktoś zasugerował gepardowi opcję nie redi, stąd ta próba aktywności. Clawhauser, robisz to źle.

Bicz badi: redi. I tu powinien być drugi obrazek z tygrysem, ale boję się wpisać w Google ,,tigers zootopia", bo rzeczy raz zobaczone nie mogą być odzobaczone. Może następnym razem się dla was poświecę.

13 komentarzy:

  1. Mam pytanie, czy fani Zootopi też mają pewną, charakterystyczną nazwę jak fani w MLP "Bronies", "Pegasisters", czy narazie nie ma jeszcze takiego odpowiednika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś ostatnio pisał tu propozycje, ale nie ma chyba nic oficjalnego.

      Usuń
    2. Mam pomysł! Zoofile! ( Bo ,,Zoo"topią i fil od uzależnień, wiem sory ale to ma być zabawne. XaxaxaxXA.

      Usuń
    3. Jeśli od uzależnień, to już raczej zooman albo zooholik. To ostatnie nie brzmi tak źle. Ewentualnie można organizować spotkania anonimowych nickoholików. Bo kto by tam lubił króliki.

      Usuń
  2. "Oglądanie ciągle obrazków z Judy i Nickiem może się znudzić"
    Mam nadzieję, że była to tylko próba bycia zabawną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie tym razem ;P Ale ten temat i tak przeważa, a nie zamierzamy kończyć tej serii, więc możesz się nie obawiać braku obrazków z tą dwójką.

      Usuń
  3. Już pierwszy obrazek przyprawił mnie o reakcję "O Jezu, o Jezu, o Jezu! ♥", więc bez zastanowienia, kliknęłam "Czytaj więcej >>"
    "Oglądanie ciągle obrazków z Judy i Nickiem może się znudzić[...]" O, nawet nie wiesz, jak bardzo!
    Drugi obrazek; reakcja "O Boże, jak ja straszliwie KOCHAM tego lwa!♥♥♥" Mam nadzieję, że pojawi się więcej fanartów z Lionheart'em ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że temat się podoba ^^ Bez wątpienia jeszcze będą, choć zaskakująco wiele wyszukanych w Google obrazków nie nadaje się do publikacji. Trochę to przerażające.

      Usuń
  4. Kociaczki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lewki <3 Jaguarki <3 Irbiski <3 Gepardziki <3 Tygryski <3

      Usuń
  5. Rarity, mam dla ciebie hartkorowe zadanie.

    Znajdź mi crossover z Eugeniuszem Bodo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję tylko zlecenia na filmy i gry, wybacz. Chyba,że zadowoli Cię bardzo marna fotoszopka mojego autorstwa.

      Usuń