mnie nie widać! yay!

niedziela, 12 czerwca 2016

Najsłodsza rzecz, jaką dzisiaj zobaczycie #3

 

Tyle pomysłów, tak mało czasu. Dziś przedstawiam przeuroczy komiks, występują: Judy Hopps, Nick Wilde i Finnick. Gotowi? Akcja!



1. Nick: Jak ta puchata kulka smakowicie pachnie, kocham takie pyszności!
2. Nick: Uduszę ją teraz dyskretnie, nikt nie zauważy...
    Ciekawe, czy już wystarczy?
3. Finnick: Judy, kochanie, żyjesz?! Proszę, odezwij się do mnie króliczku!
4. Nick: Coś ty zrobił wielkouchy futrzaku! Teraz zjem ciebie!
    Finnick: Tak, zjedz mnie zamiast niej! Błagam, oddam wszystko, tylko nie zabijaj mojej ukochanej! Judy, pamiętaj, że będę cię           zawsze kochał!!!

4 komentarze:

  1. Dostałem cukrzycy, teraz muszę zjeść gorczycy.
    Muszę przyznać, że ciekawa interpretacja rysunków. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt... Słodkie... Za dużo...

    OdpowiedzUsuń