mnie nie widać! yay!

niedziela, 5 czerwca 2016

Impreza z okazji przekroczenia przez Zootopię miliarda dolarów!



Tak, już sporo z Was zauważyło. Zauważyły portale internetowe. Zauważył reżyser Rich Moore na swoim Twitterze, a na końcu zauważyłem ja, dzięki Wam!
Zootopia ma miliard dzięki nam wszystkim!
Rozpoczynamy imprezę!

Rich Moore już wie!



To 11 film z wytwórni Disneya, który przekracza magiczny próg miliarda zarobionych dolarów.
I oczywiście czwarty film animowany w historii!


Zootopia to drugi najlepiej oceniany film z "wielkiej czwórki" w serwisie Rotten Tomatoes. Warto jednak zauważyć, że ma dokładnie taką samą liczbę negatywnych recenzji co Toy Story 3, które tych recenzji ma po prostu więcej.

Poniższe fragmenty pochodzą z artykułu: Kliknij w link
"We hope there's cake," director Byron Howard told USA TODAY during a joint interview with fellow director Rich Moore days before crossing $1 billion.

Byron Howard, drugi z reżyserów, ma nadzieję, że z okazji przekroczenia miliarda będzie jakiś. tort

Dałbym im taki!

Moore added that reaching the billion mark was "mind-blowing."

"I cannot imagine a billion of anything," said Moore. "A billion is such a big number. When we were making the film, I was thinking that I hope the audience loves this world like we do and it really connects with people. To see it happening like this is really gratifying.


Rich Moore dodał, że osiągnięcie miliarda jest czymś niewiarygodnym. 
"Nie mogę sobie wyobrazić miliarda czegokolwiek" - powiedział Moore. "Miliard to taka duża liczba. Kiedy robiliśmy film, myślałem o tym, żeby widownia pokochała ten świat tak jak my i to naprawdę łączy ludzi. To niebywale satysfakcjonujące, że tak naprawdę się stało".



A sequel for Zootopia would be highly likely, yet a story with bunny police office Judy Hopps (Ginnifer Goodwin) and fox con-artist Nick Wilde (Jason Bateman) has not been officially greenlit by the studio.

"But it makes it so much easier to proceed forward when there's this kind of affection for the film," said Howard. "We want to talk about what these characters would do next. It feels like a great possibility."


Sequel Zootopii jest bardzo prawdopodobny, ale dalsza część przygód Judy i Nicka jeszcze nie dostała zielonego światła od studia.
Byron Howard dodaje jednak: "To naprawdę ułatwia pójście dalej, jeśli widoczne jest takie uwielbienie dla filmu. Chcemy podyskutować, co te postacie zrobią w następnej kolejności. Wydaje się, że jest tu sporo możliwości".


Źródło

Jeszcze raz: niech żyje Zootopia!

23 komentarze:

  1. hihi, ten mały kolażyk to mi podkradłeś z pewnego imageboard'u :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tobie?
      A to miło poznać. :)

      Usuń
    2. tja, mspaint jeszcze nie zamknąłem :D

      Usuń
  2. To ciasto, które wstawiłeś za bardzo kojarzy mi się z Portalem i ze słynnym "The Cake is a Lie". A ten miliard to nie kłamstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa nie zauważyłem!
      Po prostu lubię czekoladowo - wiśniowe. :v

      Usuń
  3. Okazja do świętowania co prawda jest, ale Król Lew... Ech :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umarł król

      niech żyje król!

      Usuń
    2. "[...]Wszystko ma swój czas
      i przychodzi kres nad kres[...]"
      Niestety Kamilu, takie życie. Mi też było przykro z powodu upadku Króla Lwa... ale już się z tym pogodziłam.

      Usuń
    3. ,,To początek i kres,
      Miłość, żal i gniew
      Jeden mają rytm,
      Jak noc i dzień.
      Tutaj każdy z nas
      swe odnajdzie miejsce
      a krąg życia, krąg życia niech trwa!"

      Usuń
  4. Maciej wydaje mi się że skoro piszesz posty o drugiej w nocy to najlepszy dowód na to że impreza już trwa! Dlaczego nie zaprosiłeś? :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyłam rysować rysunek z tej okazji. Może go wam udostępnię? Muszę tylko zrobić zdjęcie...
    Niech żyje Zootopia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wyślij na maila blogowego, wstawimy, żeby wszyscy zobaczyli ;)

      Usuń
    2. Musiałam go rysować na szybko bardzo późnym wieczorem, więc niezbyt mi wyszedł. Może jutro narysuję lepszy? Nie wiem, czy będzie mi się chciało :v.

      Usuń
    3. No trudno ;( Ale jakbyś kiedyś miała coś do pokazania to nie wahaj się wysłać.

      Usuń
    4. No kurczę!
      Przed chwilą zobaczyłam, że moja Judy na rysunku nie ma pyszczka. Więc zachciało mi się go narysować, jednak źle poprowadziłam linię i zepsułam cały rysunek.
      Ale mam parę dobrych rysunków, więc może je prześlę. Mogę też narysować coś jeszcze w środę. Na pewno zajmie to mi mniej niż godzinę, a może narysuję nawet w pół godziny?
      PS: mogę też przesłać recenzję albumu do wyklejania z Zootopii, ponieważ zakupiłam niedawno.

      Usuń
    5. Chętnie przyjmiemy wszelkie materiały ;) Recenzja może być ciekawa, nie mamy ich dużo.

      Usuń
  6. Informacja do Rarity:
    Co do mojego komentarza pod zwierzęcym pulpitem 3:
    http://vivziepop.tumblr.com/page/5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na następnej stronie jest jeszcze Bellwether.

      Usuń
    2. Dziękuję, przeglądałam konto na Deviantartcie i tam Zootopii nie znalazłam. Urocze ma te rysunki ;)
      P.S. Komentarz po Pulpitem też bym znalazła, po prostu chwilowo przeglądałam bloga tylko na telefonie i nie wchodziłam w starsze posty. Miło, że się tak o mnie troszczysz ^^

      Usuń
  7. Woohoo! *wyrzuca konfetti*. Brawo Zootopio!

    OdpowiedzUsuń