mnie nie widać! yay!

sobota, 18 czerwca 2016

Melodie Gazeli #4

Udało mi się uzbierać dość piosenek, czas więc na kolejne Melodie Gazeli. Jak zwykle są covery Try Everything (jeden bardzo niestandardowy), a także dwie oryginalne kompozycje. Zapraszam!
 


GatoPaint - Zootopia
Rockowy kawałek inspirowany Protozootopią, o odpowiednim do tematu klimacie. Tak jak wszystkie dotychczas prezentowane oryginalne utwory, opowiada historię z punktu widzenia Nicka. Coś czuję, że jeszcze kilka(naście) razy dziś tego posłucham.


TriGO - Try Everything
Kolejna odsłona hitu z filmu, tym razem wykonana bez użycia instrumentów. Zadziwiające, jak można przearanżować popowy kawałek przy użyciu tylko i wyłącznie ludzkich głosów. Podziwiam wykonawców za osiągniętą harmonię.


Sumomo1991 - Try Everything
Dla kontrastu kolejny cover został wykonany na pianinie, w dodatku najwyraźniej przez psa husky (bo na lisa to on mi nie wygląda). Co mogę więcej powiedzieć? Cóż, podoba mi się po prostu.


Radiarc- Duality
Cóż za zaskoczenie, kolejna piosenka dedykowana Nickowi. Ponownie niezbyt radosna, opowiada raczej o jego historii niż obecnej sytuacji. Kojarzy mi się z nocnym spacerem w deszczu, któremu towarzyszą wspomnienia o smutnej przeszłości.


Bonus, czyli Try Everything jako melodia z pozytywki. Wyobrażacie to sobie? Otwieracie pudełko, a tam pojawia się Gazelle w stroju baletnicy, z jedną nogą podniesioną do góry, kręcąca się wokół własnej osi w tracie trwania melodii.

5 komentarzy:

  1. Pierwsza jest zaczepista, świetne odkrycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarz dla statystyk nr 8 + ciekawostka, Lis żeruje zasadniczo w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zawsze będzie dziwne widzieć muzykę o Zootopii stworzoną przez osoby kojarzone przeze mnie tylko z kucykami. Tak czuję się jakoś nieswojo i swojsko jednocześnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z artami jest podobnie - znajduję obrazek z Zootopii na Deviantarcie, a reszta dzieł artysty to kucyki.

      Usuń