mnie nie widać! yay!

wtorek, 21 czerwca 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #32 Na złość nie będzie crossoverów


Za bardzo lubicie posty z crossoverami Rarity. :I
Nie myślcie, że nie czytam komentarzy pod postami!
Dlatego dzisiaj... nie będzie crossoverów, tylko obrazki zupełnie niecrossoverowe, które są w naturalny sposób genetycznie lepsze!


Ale przecież, przecież... inne obrazki też mogą być fajne! Czy ten Nick jest niefajny? No przecież patrzcie, jak ładnie narysowany i w ogóle. Ja wiem, że Rarity wstawia dobre crossovery, ale przecież... ja też... coś... tego...



I tak oto Nick zginął. Szkoda.
No dobrze, to był komiks, a nie obrazek. Ale przynajmniej jakieś zaskoczenie!
"Fajne? Pewnie, że fajne" jak mawiał jeden z moich wykładowców.


Takie figurki też bym kupił. Trzeba zapytać się Judy o kontakt.


To wspaniałe uczucie, gdy możesz rysować obrazki z Zootopii i nie łamiesz praw autorskich. :P


- Mamo, mamo! Przyprowadziłem nowego kolegę! Mogę się z nim bawić? Mogę? MOGĘ? MOGĘ?!
- No nie wiem, to taki maluch... Trzeba go odprowadzić do domu!
*grubym głosem* - Mam 19 lat...
- Święta lisico!



Nie wiem czemu, ale to nie pierwszy raz, gdy widzę motyw Judy, która nie potrafi grać w szachy. Kto jak kto, ale Judy raczej myśleć potrafi


Ale Judy gra przynajmniej na tyle dobrze, by pokonać Bellwether. ;) Zawsze trzeba być o krok od swojego przeciwnika, nieprawdaż?

A dobrze, macie już crossovera, żebyście nie marudzili, jaki to Mere zły.

6 komentarzy:

  1. CO by tu napisać.... Wiem, ładne obrazki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tam nie przepadam za crossoverami, więc fanarty tego typu jak najbardziej mi odpowiadają, i czekam na więcej! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mere, daj więcej fanartów, więcej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mere... crossover z Gothic'kiem proszę!

    OdpowiedzUsuń