mnie nie widać! yay!

czwartek, 9 czerwca 2016

Dzień Księgowego

Skoro jesteśmy przy świętowaniu dziwnych rzeczy, to nie można zapomnieć o Dniu Księgowego. Mam nadzieję, że ten mały jaguar spełnił swoje marzenie i został hmm, no właśnie... kim?
Z jednej strony mówi o przestępstwach podatkowych, z drugiej o aktuariacie, czyli ocenie ryzyka związanego z ubezpieczeniami. Tak czy inaczej, w ten czy inny sposób interesował się na pewno finansami, co jest raczej niespotykane u dzieci w podstawówce. Muszę powiedzieć, że zaimponował mi swoją postawą i rozsądnymi planami na przyszłość. Trzymam kciuki za jego karierę, jeśli zajmie się podatkami, każdy Urząd Skarbowy będzie na pewno dumny z takiego nabytku.

Małe kotki są urocze, choćby miały dziwne marzenia. Zresztą wiesz, o czym tak naprawdę marzy twój kot?

 
A wracając do Jaguara (to oficjalne imię), mam nadzieję, że nie skończył tak:
 

4 komentarze:

  1. Yay, dzień księgowego!!!
    Choć przyznam, że jak po raz pierwszy usłyszałem, kim chce zostać, to osłabłem. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie na odwrót, uznałam to za słodkie. Zresztą miałam semestr rachunkowości i może brzmi to nieprawdopodobnie, ale była całkiem ciekawa. Trafił się prowadzący praktyk, który opowiadał o różnych dziwnych przypadkach.

      Usuń
    2. A zatem zabrakło mi tylko tej właściwej osoby. :I

      Usuń
  2. Problemy z księgowością? W eRachuba http://www.erachuba.pl sprostamy Twoim oczekiwaniom.

    OdpowiedzUsuń