mnie nie widać! yay!

czwartek, 30 czerwca 2016

Czwartkowe Aktualności IV



Hohoho, wesołych Aktualności!
To Wasza ulubiona seria, która ukazuje się całkowicie nieregularnie i z której zupełnie nic nie wynika. Gotowi na wycieczkę w nieznane?


A dziś witamy nową redaktorkę - Selunę

Seluna chce się zajmować tłumaczeniem komiksów na język polski oraz w wolnych chwilach Waszymi fanfikami, które być może kiedyś zdecydujecie się przesłać na naszego bloga, by się nimi pochwalić szerszej publiczności!

Dlaczego wysłanie fanfika na bloga to gratka?
Bo może zobaczyć go więcej osób. Bo umieszczenie go w dokumencie Google umożliwi jego łatwe czytanie na różnych urządzeniach i pozwoli umieszczać komentarze, gdy ktoś znajdzie jakiś błąd w tekście. Bo... dodacie wtedy coś od siebie do treści bloga.

Jeśli nie znacie system fanfików na For Glorious Equestria, możecie zobaczyć, jak to tam wygląda: http://www.fge.com.pl/search/label/Fanfic
Chcemy stworzyć taki system także tutaj, na For Glorious Zootopia.


Komentarz tygodnia

Który jak zwykle wybrał Gnobk. Wzorowy użytkownik :3

A wiecie, że zrobię tę ankietę? Właściwie to teraz ją robię! Będzie na lewym pasku bloga. Jeszcze dziś. Mam nadzieję, że dobrze zagłosujecie. :v Bo inaczej zrobię Merexit. Nawet nie próbuj. Lepiej głosujcie, bo wiecie... pod rządami cesarzowej Rarity może być marnie.
A ostatnio ignorujecie moje posty. :I Zdrajcy!



Kartki z podziękowaniami dla twórców Zootopii

Zootopia News Network, czyli amerykański odpowiednik For Glorious Zootopia organizuje akcję zbierania kartek, na których mają znaleźć się nasze podziękowania dla całego zespołu i obsady Zootopii.
Ich celem jest zebanie 200 kartek do końca lipca.
Dołączmy się do tej akcji!
Jeśli prześlecie kartkę do nas, przekażemy ją ludziom w ZNN. W ten sposób pokażemy, że jesteśmy ważną częścią fandomu i chociaż w taki mały sposób odwdzięczymy się twórcom.

Kartka może być wykonana ręcznie (i wtedy przesyłacie nam jej zdjęcie) albo na komputerze. Opcjonalnie istnieje możliwość wysłania podziękowań po polsku, ktoś z redakcji je wtedy przetłumaczy.
Jeszcze parę dni ZNN miało zebranych około 20 kartek, a więc każda sztuka od nas będzie mieć duże znaczenie!


Maskotki!


Jakby ktoś był ciekawy, to maskotka Pana B :v


Wiem, że trudno rozpoznać, który jest z filmu, ale podpowiem, że Pan B to ten mniej uśmiechnięty.



To muszą być maskotki z Krakowa, bo wyglądają jak obwarzanki. Tak, wiem, że obwarzanki istnieją poza Krakowem, ale...


Make hustles, get moneysss!



Zarobki Zootopii i Gdzie jest Dory


Zootopia wciąż umacnia się na czwartym miejscu i ma już zarobione przeszło 1016 milionów dolarów. To musi robić wrażenie, ale oto w TOP 50 najlepiej zarabiających filmów animowanych w historii pojawił się nowy zawodnik!



Wygląda na razie niepozornie, bo póki co "tylko" 48 miejsce i "marne"  423 miliony dolarów, ale "Gdzie jest Dory" dopiero niedawno rozpoczęła emisję i to jest wynik wyłącznie z dwóch weekendów. 

"Przybyłam tu zjeść wafle i skopać tyłki"- powiedziała Dory.
"I właśnie skończyłam jeść wafle............................................ ale nie pamiętam, co miałam potem zrobić"


Shipping tygodnia

Na pewno nie spodziewacie się, jaki wybiorę :v
No coś takiego...

18 komentarzy:

  1. Seluna? Ta Seluna z MLPPolska? Fajnie, że blog zyskał nową redaktorkę, fuzja fandomów trwa :D

    P.S.
    Mere, tak wiem, że mam obejrzeć Zootopię, bez obaw, zrobię to niebawem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Wonszu, ta Seluna z MLPPolska :) .

      Usuń
    2. Dobrze widzieć stare nicki w nowych miejscach, jakoś tak od razu mniej obco się robi tutaj dla kogoś takiego jak ja :)

      Usuń
  2. Ja to bym chętnie sam napisał do Howarda i Moore'a (po polsku, a co! jakiś polak im to przetłumaczy ;)), tylko najpierw trzeba mieć ich/jego/ adres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jest Twitter. :)

      Usuń
    2. Na Twitterze nie można, chyba, pisać dłuższych postów.

      Usuń
  3. ZAMIESZCZAM OGŁOSZENIE
    Nie będzie mnie w lipcu. Wiem, że tak głupio, dopiero co zostać redaktorem i już znikać, ale zdarza się.

    W sierpniu będzie lepiej, obiecuję :c .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, Mere chwilę po założeniu FGE pojechał na wakacje :v

      Usuń
  4. Ok, dodałem już ankietę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie przeważa nie, nie mam nic przeciwko ;)

      Usuń
  5. *423 tysiące dolarów
    Jess zawsze chciałam poprawić Merego
    Teraz mogę umierać spokojnie
    Albo nie, jeszcze tę kartkę zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miliony, to są miliony.
      A kartkę warto zrobić, trzymam za słowo!
      P.S. Podoba mi się Twój nick ;)

      Usuń
    2. Kurde, idź spać wysysaczu bo już niedomagasz.
      Jeszcze kiedyś poprawię Merego...
      P.S. Dzięki :D

      Usuń
    3. Rarity ciągle mnie poprawia, więc nie wiem, czy coś dla ciebie zostanie. ;)

      Usuń
    4. Masz szansę poprawić Mere w poście z fanartami, w pierwszym akapicie. Powodzenia!

      Usuń
    5. Chyba nie, ja tam dalej widzę błąd. Znaczenie jednego słowa średnio mi pasuje do kontekstu.

      Usuń