mnie nie widać! yay!

wtorek, 28 czerwca 2016

Breaking News: Koszulka z Zootopią w sklepie Othertees


Jeśli nie znacie jeszcze sklepu Othertees, to polecam się z nim zapoznać. Sklep sprzedaje koszulki, figurki i inne gadżety bliskie sercu każdego nerda.
Tym, co odróżnia Othertees od zwykłego sklepu są tak zwane Daily Tees, czyli t-shirty/bluzy, których wzory można zakupić tylko przez dwie doby.
Są to wzory z różnych filmów, seriali i komiksów.
I tak się składa, że tym razem padło na Zootopię. :)

Można ją kupić tylko do godziny 22:00 30 czerwca!



Jeśli szukaliście w miarę subtelnego i badassowego wzoru na koszulkę, to chyba właśnie się pojawił!
Koszulka kosztuje tylko 35 zł + koszt dostawy, co moim zdaniem jest opłacalne.

Sam kupowałem z tego sklepu już dwie koszulki, z czego dotarła mi póki co jedna (mają dość duży czas oczekiwania, bo najpierw zbierają zamówienia, a potem wysyłają potrzebną ilość do drukarni).
Jakość nadruku - bardzo dobra. No i koszulka jest miła w dotyku. Zresztą zaraz wyślę Wam zdjęcia. :)


Ten Szczerbatek. :v


Othertees to mój stały punkt dnia, bo nowy wzór pojawia się zawsze o 22:00 i znika po dwóch dobach. Oczekiwałem, ze kiedyś trafi się coś dla fanów lisa i króliczki. ;)

Koszulka z Zootopią będzie możliwa do zamówienia tylko do godziny 22:00 dnia 30 czerwca, więc wszyscy chętni - spieszcie się. :)
Dostępna jest w dwóch kolorach: czarnym i granatowym i rozmiarach: S - 3XL. Są oczywiście wersje zarówno dla pań jak i panów.

Ja muszę się zastanowić, czy będę kupować. Z jednej strony, to super. Z drugiej - zastosowana grafika mogłaby być lepsza. No i czekam właśnie na koszulkę ze wzorem z Skyrima, a nie jestem typem kupującym t-shirty na gwałt.
Ale myślę, że oferta zainteresuje parę osób. :)

Jeszcze raz link do sklepu: https://www.othertees.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz