mnie nie widać! yay!

piątek, 24 czerwca 2016

Wyróżnieni twórcy: Rem289 (część 1)


Postanowiłem ruszyć z nową serią, w której przedstawiać będę ciekawe prace mniej lub bardziej znanych fandomowych twórców. Zapewne Rem289 wszyscy znają. Ale może ktoś nie zna albo mógł nie widzieć sporej części prac, albo chce jest sobie odświeżyć, albo...
W każdym razie, Rem289 specjalizuje się w komiksach i pomijając tematykę, od dłuższego czasu uwagę na to, jak pięknie ona rysuje! I ma świetny kontakt z widzami - często odpisuje na notki na swoim tumblerze!

Tak, to tutaj ją znajdziecie -> http://rem289.tumblr.com/
Ale zanim przeszukacie całe archiwum, pozwólcie mi powstawiać parę jej dzieł.



Zootopia: Hustle

Tak, jej prace to shippingi level: HARD. Fani przyjaźni króliczo-lisowej będą zawiedzeni.
Nawet mi was nie żal!
Powyżej Nick zastanawia się, czy Judy dobrze smakuje. Też pewnie chcielibyście wiedzieć!

Someone I like

Praca w policji jest oczywiście fascynująca, jak przekonuje rudylis22. Ale rodzice - króliki wiedzą swoje i co z tego, że córka jest zapracowaną policjantką, jak jest z niej stara panna i powinna znaleźć już jakiegoś kandydata?


Lubię, lubię, kogo ja mogę lubić? Clawhausera? Nieee, jest sympatyczny, ale... Finnicka? Nieeee.... To nie wiem kogo!


Nikogo nie lubię, mamo! Wszyscy to buce!


Na szczęście mam tego śmiesznego kumpla, który dba, by moją dietę trafił szlag.


Specjalnie pofatygował się po tego pączka na drugi koniec miasta. Hm... to musi być friendzone!


Ech, dobra, dzisiaj olewam dietę!



O kurcze, podziękowała mi! Tego się nie spodziewałem!


Ach, te donuty. Jest akcja związana z pracą policji? Tak! Jest trochę mrugania okiem do shipperów? Tak! No to chyba wszystko w porządku?


Mhm, miałaś na łapce jeszcze trochę dżemu jagodowego po śniadaniu!

Wrangled and blueberries ice-cream

Wspólne oglądanie filmu i jedzenie jogurtu. Czego chcieć więcej? To taka casualowa scena!


Kurcze, taki moment, a ja grzebię w jogurcie...


Czy ona chce mój jogurt?


Naprawdę wciągnęła się w ten film, co nie?


No i nici z jogurtu. Przysięgam, że kiedyś umrę z głodu przez tego królika!



Happy Valentine’s day miss Hopps

Dostaliście kiedyś tyle prezentów na Walentynki? Wiem, że co roku dostajecie! Wszyscy dostajecie! >:I


Zwolnij, bo mi dysk wypada!


Jak możesz chodzić szybciej ode mnie, skoro masz nogi takiej samej długości?


Chyba nie miało tu być "close". To dziwne, autorka publikuje w języku angielskim...


Kurcze, raz się królik pomyli i ten już zamiast trzymać się blisko, to ucieka!


Czy... czy ja mam to zjeść?


Nooo dalej, zjedz to...


Jak to jesteś uczulona na te kwiatki?!



No i nie zjadła go, a i tak się cieszy... ale te króliki są głupie! A może to dziewczyny? Wszystko jedno...

5 komentarzy:

  1. To jest cudowne! <3 Jakoś nigdy nie przeglądałam tego tumbrla, czas nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, ile straciłaś :D
      Niedługo będzie część druga!

      Usuń
  2. To jest piękne. Chyba zacznę to tłumaczyć na polski.

    OdpowiedzUsuń