mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Poniedziałkowe Aktualności III

Nadszedł dobry moment, żeby opublikować trzecie na tym blogu Poniedziałkowe/ Środowe Aktualności. Informacji zebrało się zaskakująco dużo: trochę o blogu i forum, trochę filmie, a także o wytwórni Disneya. Mam też kilka ciekawych bonusów mniej lub bardziej związanych z Zootopią.


Najważniejsza informacja jest taka, że dzisiaj, 20 czerwca miała miejsce oficjalna polska premiera filmu na DVD i Blu Ray. Z tego co mi wiadomo, niektóre sklepy zaczęły sprzedaż nieco wcześniej. Na liście bestsellerów empik.com Zwierzogród zajmuje jak na razie piąte miejsce w kategorii film.



Następna wiadomość: 15 czerwca Król Lew obchodził 22. urodziny. Co prawda w ostatnich latach zdążył spaść o parę miejsc w rankingu najlepiej zarabiających filmów animowanych, ale nie zmienia to faktu, że jest wspaniałym filmem i mam nadzieję, że jeszcze długo dzieci i dorośli będą wzruszali się i śmiali, oglądając przygody młodego lwa.

Nie można oczywiście nie wspomnieć o premierze filmu Gdzie jest Dory, która miała miejsce w ostatni piątek, 17 czerwca. Jak na razie animacja pobiła rekord otwarcia w swojej kategorii, osiągając ponad 136 milionów dolarów, wyprzedzając dotychczas pierwszego w tym rankingu Shreka Trzeciego (121 mln). Nie wróży to dobrze Zootopii, która w trakcie pierwszego weekendu zarobiła 75 milionów dolarów, choć z drugiej strony trudno porównywać pod tym względem długo wyczekiwany sequel z zupełnie nowym filmem.

 
aśnie, jak tam radzi sobie nasz ulubiony film? Jak widać ciągle zarabia, umacniając się na czwartym miejscu w rankingu animacji. Pytanie brzmi, jak długo zdoła tę pozycję obronić. Istnieje ryzyko, że na początku przyszłego roku będzie dopiero szósty. Stąd apel: jeśli kochacie ten film, zbojkotujcie Dory i Moanę! Brońcie Zootopii, nie dajmy się pokonać rybce i kolejnej księżniczce! W razie konieczności bądźcie jak Rejtan, broniąc wejścia do kina własną piersią!


Teraz nadchodzi chwila, na którą wszyscy czekali: czas na komentarz tygodnia konwersację miesiąca, wybraną dla nas przez Gnobka, który spisał się na medal, przeczesując posty w poszukiwaniu tego jednego ośmiu komentarzy zasługujących na największe uznanie.

Skoro już jesteśmy przy blogu, to co powiecie na trochę statystyk? Po pierwsze, w niedzielę o 12:40 osiągnęliśmy 50 tysięcy wyświetleń. Oczywiście czatowałam na ten moment i udało mi się go uwiecznić dla przyszłych pokoleń.
W ciągu ostatnich ośmiu dni (liczone do niedzieli włącznie) pięć razy udało się osiągnąć ponad tysiąc wyświetleń, w sobotę 18 czerwca padł rekord 1292 wejść na stronę. Przez cały okres trwania bloga (czyli od pierwszego kwietnia) napisaliśmy dla was 158 postów, odpowiedzią na nie było prawie 1000 komentarzy.
 
Prężnie rozwija się nie tylko blog, ale i towarzyszące mu forum: w poniedziałek 13 czerwca został napisany pięćsetny post, a teraz liczba ta szybko zmierza do tysiąca. Zachęcam do rejestracji, prócz (czasem zażartych) dyskusji znajdziecie tam opowiadania o Zootopii, jedyne takie w polskim internecie.

Mamy też pomysł, żeby w ramach dalszego rozwoju założyć fanpage'a Zwierzogrodu na Facebook'u z rozmaitymi obrazkami i memami z Zootopii. Jednak potrzebujemy pomocy, ponieważ nasz czas jest ograniczony. Może znajdzie się ktoś chętny? Nie wymagamy obietnic dożywotniego oddania, ale może to dobry pomysł na dodatkowe zajęcie w czasie wakacji?
A wracając do bloga, co wydarzyło się przez ostatni miesiąc? Poznaliśmy oficjalne odpowiedzi na wiele dręczących nas pytań dotyczących filmu, powstało parę nowych serii, które będą w najbliższej przyszłości kontynuowane, dyskutowaliśmy kilkukrotnie na zasugerowane przez Mere Jump'a tematy. No i tańczyliśmy z Gazelą!


Na koniec przyszedł czas na kilka bonusów, które nie całkiem zasłużyły na własnego posta, a jednak warto się nimi podzielić:
Może chciałbyś mieć stworzony przez siebie obrazek Judy lub Nicka, ale nie potrafisz rysować? Oto rozwiązanie twojego problemu: kolorowanka z postaciami z filmu. Prócz pary głównych bohaterów można wydrukować sobie Bogo, Finnicka czy Flasha. A to jeszcze nie wszystko.

 A może chciałbyś posiadać na własność maskotkę z filmu, jednak design oficjalnych zabawek ci nie odpowiada? Zamów już dziś!
To może chociaż marzyłeś, by milisa i królika na paznokciach? Disney Style na szczęście już dziś pomoże ci rozwiązać ten problem:
No dobrze, nawet ja o tym nie marzyłam. Ale istnienie takiego (oficjalnego) kanału na YouTube mnie zaskoczyło.
Natomiast następny filmik jest już naprawdę warty zobaczenia. Pewnie oglądaliście Inside Out (W głowie się nie mieści) Pixara? A widzieliście krótką animację pokazującą konfrontację Tata vs. Potencjalny Chłopak Córki? Nie? No to łapcie poniżej:


Ostatnia informacja: gdybyś któraś z fanek Zootopii zapragnęła poznać bliżej jednego z reżyserów, Rich Moore pozostaje w stanie wolnym. Astrologiczny byk, 175 cm wzrostu, lubi długie spacery po plaży. Anyone?

26 komentarzy:

  1. Jak przeczytałam to o tych pluszakach, od razu pomyślałam o tym, że wydałam 300 zł na pościel z Zootopi i pluszowego Grzywalskiego (kiedy tylko powiedziałam mojemu najlepszemu przyjacielowi ile na to wydałam, prawie nazwał mnie wariatką ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie? Wyjątkowo łaskawy ten Twój przyjaciel. Mój jeszcze nie wie, że jestem adminką na blogu o animowanych zwierzątkach...

      Usuń
    2. Ciężko byłoby ukryć przed Michałem moją obsesję na punkcie Zootopi, zwłaszcza to z nim (i Pawłem) byłam w kinie na filmie. Paweł zareagował spokojnie, on też się wkręci w ten zwierzęcy świat.

      Usuń
  2. Fajnie, że to wszystko się tak prężnie rozwija :) Ave ,,for glorious Zootopia" !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rarity, ty wrzuciłaś na bloga filmik związany z... Inside Out?
    Z Inside Out?!
    Zdajesz sobie z tego sprawę, jak ty mnie tym uszczęśliwiłaś? Przez ciebie teraz pękam z Radości:)!
    (tu powinna być cała masa uśmiechniętych emotek, lecz ich nie wstawiam, bo nie chcem mi się)
    I jeszcze... jestem w Komentarzu Tygo...Miesiąca?
    Gnobku, ogromne dzięki!*masa uhachanych emotek*
    Te Poniedziałkowe Aktualności są genialne!
    O wiele lepsze niż te beznadziejne Niedzielne z FGE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę ten komentarz Mere, niech wie który blog zasługuje na jego uwagę ;P
      I bardzo się cieszę, że sprawiłam komuś Radość. Po przeczytaniu tego i wcześniejszych komentarzy chodziłam z telefonem w ręce i głupim uśmiechem na twarzy. Naprawdę przyjemnie się czyta takie miłe rzeczy ;)

      Usuń
    2. FGE zchodzi na psy.
      FGE to już takie dno*, że nawet Mere go nie uratuje, choćby stanął na prawym pośladku.
      FGE umiera.
      Fandom umiera.
      I to już od 1 roku n.ery!
      *=Choć fajne konkursy tam mają, trzeba przyznać.

      Usuń
    3. A, i fajnie, że sprawiłam ci Radość moją Radością.
      To mnie strasznie motywuje :).

      Usuń
    4. Te Niedzielne pisał Kredke, jego Niedzielne jak i moje zwykle są biedniejsze.

      FGE umiera, bo fandom też umiera. To trwa już tyle lat. Polska społeczność stała się na tyle mała, że nie było możliwym utrzymać aktywność na dawnym poziomie. My zwyczajnie czasem nie mamy o czym pisać i trzeba się naprawdę nagimnastykować, by cokolwiek wyczarować dla czytelników.

      Usuń
    5. Tak, nie macie o czym pisać, więc piszecie jakieś idiotyczne teksty typu "Luna ma jondra". Jak nie macie o czym pisać, to czemu w ogóle piszecie?
      Najbardziej na FGE mi brakuje Rysowniczych Wyzwań, Mojego Małego Fanartu, serii Made In Hooves i Mojego Małego Fanartu. Tak, tak, wiem, że nie ma na to materiału, bo fandom "umiera".
      A pisząc, że niedzielne są beznadziejne mówiłam o prawie wszystkich niedzielnych na blogu. Nie tylko o twoich i Kredke.
      PS: To niesamowite, że Wonsz odpowiedział na mój komentarz.

      Usuń
    6. Fejm.
      PS: Czekam, aż ktoś kiedyś napisze: "Byronie, Gnobk odpowiedział na MÓJ komentarz!"

      Usuń
    7. Nie przesadzajmy z tą niesamowitością, nie jestem aż tak wielką osobistością, zwłaszcza tutaj. Wbrew pozorom czasem tu wchodzę, mimo, że Zootopii jeszcze nie widziałem. Jestem tutaj zwykłym użytkownikiem i czasem odpowiadam na komentarze, a że Twój dotyczy bloga, na którym coś robię, to pomyślałem, że odpiszę ;)

      Co do "Luna ma..." to nie mogę odpowiadać za innego członka załogi, bo to on jest odpowiedzialny za tamtego posta. Ale mogę wypowiedzieć się na pozostałą część Twojego komentarza.

      Na początek chciałem podziękować za krytykę, choć szkoda, że znalazł się tutaj, a nie na FGE. Mamy ten problem, że ludzie z kadry są na takim etapie życia, że czasu jest coraz mniej. Staramy się robić co możemy, bywają dni gdzie nawet wrzecenie jednego posta jest trudne, bo nikogo dostępnego nie ma. Nie mamy też nikogo, kto ma predyspozycje do robienia pewnych serii. Zdajemy sobie sprawę z problemów, dlatego dzięki za wyrażenie opinii, bo dzięki temu mamy pełniejszy obraz sytuacji. Podejmiemy odpowiednie kroki, ale nie możemy się zgrać, aby wspólnie omówić rozwiązania, dlatego to tyle trwa.

      Nie będę prosić o zrozumienie, bo już to kiedyś uczyniłem pod podobnym komentarzem, ale chciałem prosić by nas jeszcze nie skreślać, a także chciałem poinformować, że nie pogardzimy pomocnym kopytem :)

      Usuń
    8. Lodowy Pingwinie, czy masz świadomość, że napisałaś tysięczny komentarz na tym blogu?
      A co do obecnego stanu FGE muszę się zgodzić, że dałoby się to poprawić, tylko brak chęci. Fandom niech sobie umiera, ale jeśli trailer nowego odcinka nie jest zamieszczany przez chyba kilkanaście godzin (jak to było ostatnio), to jest to wina redakcji, nie czytelników.

      Usuń
    9. Cooo?!
      Napisałam tysięczny komentarz?
      To fajne.

      Usuń
    10. Ten trailer, to właśnie jest to o czym mówiłem, że są problemy czasem co zrobić nawet najbardziej błahą rzecz.

      Usuń
    11. Według mnie MLP jest fajniejsze niż Zootopia, ale za to ten blog jest fajniejszy niż FGE

      Usuń
  4. "To może chociaż marzyłeś, by mieć lisa i królika na paznokciach?"
    Tak, od zawsze o tym marzyłem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Przede mną nic się nie ukryje, nawet wasze najskrytsze pragnienia!

      Usuń
  5. Gratulacje:)

    A taka dygresja: wiedzieliście, że Judy ma dziadka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to na 100% potwierdzone, że to jej dziadek? Może tylko zbieżność nazwisk?

      Usuń
    2. Potwierdzone, było w jakichś materiałach dodatkowych o nim, ale teraz nie pamiętam gdzie. Dodatkowo jest widoczny na stacji, gdy Judy odjeżdża pociągiem.

      Usuń
    3. Na stacji to ja widziałem jakiegoś starego królika. :v Ale skoro to był dziadek, to ma to najwięcej sensu. ;)

      Usuń
  6. Rarity robi lepsze Poniedziałkowe niż ja Niedzielne.
    Oh wait... ja już prawie nie robię Niedzielnych. :P

    OdpowiedzUsuń