mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 6 lutego 2017

Gify pokazujące, jak reagujesz na codzienne sytuacje #4


Jak dawno nie było gifów na blogu! Siedziałam przed komputerem, nudziłam się i pomyślałam, że poszukam trochę ruchomych obrazków (#profesjonalnanazwa). Oto efekt. Będziecie mogli mnie rozliczyć z kreatywności.


Ten moment, kiedy przygotowujesz się do pokazania rodzicom świadectwa (a zimowałeś już dwa razy).

Kiedy Twój ulubiony wykonawca wydał nowy hit i chcesz pokazać go całemu światu.



Ten moment, kiedy zamierzasz się odchudzać i żywić się tylko energią z Kosmosu.

Kiedy krzyczysz do koleżanki: "BAŚKA, CZY MI WYSKOCZYŁ KOLEJNY PRYSZCZ?!"
Ekhm, ekhm...
"NO BAŚKA, GADAJ!"
Ekhm...
 Link
Kiedy przez kilka miesięcy siedziałeś w domu przed kompem i pierwszy raz wychodzisz na dwór.
Kiedy wchodzisz do domu po północy i widzisz mamę, która była pewna, że wrócisz o dwudziestej.

 Link
Kiedy całe życie mieszkałeś w Afryce i nagle przenosisz się do Londynu.

 
Kiedy włamałeś się na pocztę nauczycielki, przeczytałeś wszystkie pytania do testu i czujesz się jak prawdziwy heros.

 Link
Kiedy nauczycielka próbuje zrozumieć, jakim cudem dostałeś szóstkę na wspomnianym sprawdzianie. 

Myślę, że na dzisiaj wystarczy. Mam nadzieję, że moje podpisy wywołały choćby mały uśmiech na Waszych twarzach. Ahoj!
PS. To wcale nie jest tak, że po prostu Minecraft mi się popsuł i nie mam co robić, więc wstawiam gify. Wcale a wcale tak nie jest.

24 komentarze:

  1. Chyba jedyna dobra rzecz tego zuego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mordka mi się cieszy, dziękuję! ^^

      Usuń
  3. "pomyślałam, że poszukam trochę ruchomych obrazków"
    Ruchome obrazki? Kojarzy mi się to ze Światem Dysku. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, że profesjonalna nazwa!

      Usuń
    2. Choć wtedy technicznie powinnaś wstawić filmy, więc...

      Usuń
  4. Jak ja uwielbiam te ostatnie dwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Choć nie posiadam takich umiejętności, żeby cokolwiek zhakować. Potrafię robić tylko posty na Bloggerze.
      Chlip.

      Usuń
    2. Ja też. Fajnie by było umieć przewidzieć pytania na egzaminie.

      Usuń