mnie nie widać! yay!

piątek, 24 lutego 2017

Muzyczny mashup



Muzyka! Muzyki dawno nie było. Trzeba to zmienić, a kto się podejmie tego lepiej niż wasz kochany Pączkineks (tak, zostałem zshippowany z pączkiem i duma mnie rozpiera). Odpowiedź: każdy! Jednak nie każdy chce, a ja chcę, więc daję wam dwa, znaczy trzy utworki, bo czemu nie.



Na pierwszy ogień pójdzie połączenie dwóch utworów Gazelle Shakiry. "Waka waka" zostało połączone w ładny mashup z "Try everything". Przyjemnie się tego słucha, ale po czasie. Sam przekonałem się do tego po pewnej chwili.


Gdy już myślałem, że lepszego nic nie znajdę, w oczy wpadł mi ten link. Myśląc sobie "ok, z połączenia Zootopii i Ralpha nic dobrego nie wyjdzie" obejrzałem coś, po czym zmieniłem zdanie. Piosenki są świetnie dopasowane i wspaniale się uzupełniają.


Od nadmiaru "Try everything" głowa nie boli. Tym razem połączona ze spokojnym utworem Eda Sheerana. Przyznaję, że znacznie mnie rozluźniła ta wersja. Poczułem się znacznie przyjemniej.

Muszę powiedzieć, że autor wszystkich trzech wersji odwala kawał solidnej roboty. Naprawdę brzmi to fajnie.
A co wy sądzicie?
Można by zrobić z tego nową serię?
Żegna się z wami Pączkineks! Do usłyszenia!



8 komentarzy: