mnie nie widać! yay!

środa, 22 lutego 2017

Rysunkowe Wyzwania #9


Wybaczcie, że tak długo nie było Rysunkowych. Przepraszam, ale ocenianie to trochę trudna sprawa, dlatego tak zwlekam. Wiem, że nie powinnam. :(




*NAJLEPSZA PRACA*

Praca nadesłana przez Brinda! Dlaczego najlepsza? A za duży progres. Cieszę się, że kolorujesz, jest to nieco czasochłonne, ale od razu widać, że ktoś przyłożył się do pracy. Całkiem dobrze sobie radzisz z perspektywą, tylko koła samochodu powykrzywiały się trochę na boki. Odnośnie Judy, to nie wiem czy powinna mieć taką minę, jeżeli strzela z pistoletu ;) Staraj się jeszcze kolorować w jedną stronę. Np. "napierśnik" króliczki wyglądałby lepiej, gdybyś wszystko pokolorował w jednym kierunku.
Ale i tak się cieszę, radzisz sobie coraz lepiej! 


"Ta praca przedstawia Nicka goniącego uciekającą Judy. Twór ten miał być eksperyemtem,ostatecznie stwierdziłam, że go wyślę."


"Pierwsza część dziwacznego komiksu. Opowiada ona o Nicku chodzącym po dżungli, którego sledzi dzikie zwierzę..."


"Nick zauważa jednak zwierzę i z przerażeniem ucieka, a ono rzuca się za nim w pogoń."


"Lis przedostaj się na drugą stronę zbocza za pomocą liany. Cieszy się spokojem jednak tylko przez chwilę,
ponieważ..."


"...spada na niego Clawhauser ;p"


"Zdziczały Nick rysowany ołówkami i akwarelami w tubce (...). Czas? Chyba jakieś 1,5-2 h. Nie pamiętam."


"Namordowałam się z jakieś 300 lat, ale efekt chyba niezły?"

A tutaj łapcie poprzedni bonus na Rysunkowe, który zapomniałam wstawić:


"Szkic jajka, nad którym się morduję godzinami. Zamierzam wykończyć go kredkami Prismacolor, ale boję się, że mi nie wyjdzie. A szkoda by było tylu godzin pracy nad tym."

Autorką powyższych prac jest rzecz jasna Lodowy Pingwin. Jak zwykle nie mam nic do dodania. Urzekło mnie zwłaszcza jajko i jego łagodne, mleczne kolory. Good job!


Praca Viraxa. O ile Brinda skarciłam trochę za nierówne kolorowanie, to tutaj muszę Cię za nie pochwalić. Fajnie łączysz barwy, dalej zachęcam Cię do eksperymentowania. Tylko anatomia kuleje. Lewa ręka Judy wygina się w nienaturalny sposób, pistolet nie leży w odpowiedniej pozycji. Twarz króliczki wygląda dość ciekawe, kształty muszą być bardziej miękkie, a uszy większe i zgrabniejsze. Ale i tak dobrze jest, Darthcie ;)


  
Johnny, brakowało mi Ciebie w Wyzwaniach! A ta praca wyszła naprawdę spoko. Od razu wiemy, o co chodzi na rysunku, Nick jest ścigany. Bardzo dobry pomysł z plakatem, łatwiej zrozumieć arta. O ile pamiętam, postawiłam przed Tobą wyzwanie, abyś dobrze skomponował tło. I jest ekstra, tylko ten kosz jest niepotrzebny ;) Wstawiłeś dymek, list gończy, odsłonięty, fragment ściany i to w zupełności już wystarczy. Ale naprawdę widzę postęp w tłach Twojego wykonania.
Mam tylko jeszcze jedną uwagę: ciało Nicka. Lis przed kimś najwyraźniej ucieka, więc zapewne sprintuje. Jego ciało w takim razie powinno wyglądać mniej więcej tak:


Widzisz różnicę? ;)

Hmm... i to tyle. Naprawdę zajęło mi to tylko godzinę? Chyba naprawdę muszę się bardziej sprężać!

Następny temat:

Humanizacje

Przez wielu nielubiane i hejtowane, a jaki jest Wasz stosunek do nich? Już niedługo się dowiemy. Mam nadzieję, że dacie radę i coś sklecicie ;) Oczywiście do niczego nie zmuszam, ale ja już tak.

Termin:
4 marca, godz. 8.00 rano.

A prace oczywiście na dash8553@gmail.com.

21 komentarzy:

  1. Mogłem jednak zrobić pracę na to wyzwanie.

    Ludzie są jeszcze gorsi w moim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. *pławi się w chwale i uwielbieniu*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy temat na wyzwania, już się boję, jak mi pójdzie. ;D
    Ma to jednak swój plus: mogę sobie spokojnie rysować bez pytań w stylu "A czemu ten królik nosi ubranie?".

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zobaczyłem pierwszy y obraz nie byłem pewny czy jest najlepszy ale po drobnej analizie rzeczywiście jest dobra jak reszta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podoba obrazek Clawhausera Spadającego.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to biorę się za rysowanie! Jak już mówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy kolejne wyzwania??? Tak strasznie czekam, żeby zobaczyć swoje (i nie tylko :P) prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosięokaże. Ewentualnie mogę się dopytać Anirak.

      Usuń