mnie nie widać! yay!

niedziela, 26 lutego 2017

Rozdanie Oscarów już dzisiaj w nocy!


Krótki post wieczorny! A wchodzę dzisiaj sobie na internet, chcąc zobaczyć, kiedy poinformować Was o Oscarach... no i oczy wyszły mi z orbit. Rozdanie najbardziej prestiżowych nagród filmowych już dzisiaj! Transmisję na żywo możecie obejrzeć na Canal+ o godz. 1.55. Jeżeli o tej godzinie już śpicie, skrócona wersja gali zostanie wyemitowana o 21.00 we wtorek na tym samym kanale. Jeżeli nie macie Canal+, to łapcie live'a:


Trzymajmy kciuki za nasz ulubiony film! Czy Zootopia zdobędzie Oscara? Jak myślicie?  Piszcie w komentarzach!

16 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Zootopię! Co prawda nie widziałem "Kubo i Dwie Struny", więc nie wiem, jakie ma szanse.
    Nagrodę za najlepszy film pewnie dostanie "La la land", którego też nie widziałem. ;D
    (Właśnie się zorientowałem, jakie mam ogromne braki...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja "Kubo" widziałem i, niestety, nie zachwycił mnie tak, jak większość. Widziałem też "La La Land" i ponieważ nie widziałem jego konkurentów to mu kibicuje. W ogóle skandalem jest, że "Zootopia" ma tylko jedną nominacje, a słabszy "Up" miał ich aż pięć, w tym za najlepszy film ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę zaraz spać z przekonaniem, że jak wstanę za 5 godzin, to będzie na mnie czekać miły news z rana :) Nie ma innej opcji niż oscar dla Zootopi.

    OdpowiedzUsuń
  4. A La La Land jest najlepszym filmem roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przypadkiem nie Moonlight?

      Usuń
    2. Faktycznie, Moonlight. Musiało mi się pomylić z Oscarem za reżyserię.
      Swoją drogą, to na gali Oscarowej także się pomylono i powiedziano, że La La Land jest najlepszym filmem, gdyż przez przypadek zamieniono kopertę wraz z tą za najlepszą aktorkę, którą dostała Emma Stone za rolę w La La Land.

      Usuń
  5. Szacun dla tych, którzy siedzieli do późna i śledzili Oscary. Wiwat Zootopia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuj. Może akurat ci zasmakują

    OdpowiedzUsuń