mnie nie widać! yay!

wtorek, 14 lutego 2017

Krótki komiks o kwiatkach



Kolejny mój post dzisiaj. Wyrabiam się. Pomyślałem sobie, czemu by nie dać jakiegoś komiksu w tym "szczególnym" dniu. Wygrzebałem więc z czeluści forum (właściwie FGD) historyjkę "Bouquet Ole!" (możliwe, że już się pojawiła). Przetłumaczoną przez Kabsona, którego tu pozdrawiam. Poczytajmy sobie.


"O kwiatki! Jak miło!". A jakże, piękne kwiaty dla pięknego królika. Ładna... kolacja? No tu mnie zaskoczyła. Dlaczego? Choć z drugiej strony, jeśli czekać aż powiędną to chyba lepiej by był z nich od razu pożytek.


Biedny lis. Ta mina mówi wiele. Wyrzucasz ostatnie oszczędności, by zrobić swej wybrance przyjemność, a okazuje się, że postawiłeś jej deser.  Niech spojrzy na pozytywy. Stracił dwie setki, ale zyskał królika do tulenia, tylko następnym razem niech ograniczy się czekoladek. Wtedy raczej nie będzie niespodzianek.


Autor: art guy
 Tłumacz:Kabson

I tym akcentem, kończymy!Ja wracam na zajęcia, a wy do miziania.

15 komentarzy:

  1. Bo to było drogie i wykwintne danie!

    Zorientowałem się, że na głównej stronie bloga leci "The Zombie Song" Stephanie Mabey. Fajnie! Czyli ktoś oprócz mnie też zna tę piosenkę! :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick kupił kwiatki za 200$? Fake. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy posty jednego dnia, to chyba jakiś rekord? Lepiej przystopujcie, bo się jeszcze przyzwyczaimy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie widziałeś, co było w Sylwestra. :D

      Usuń
    2. Ty nie widziałeś, co było w Dzień Policji: http://fgzootopia.blogspot.it/search/label/%C5%9Awi%C4%99to%20Policji

      Usuń
    3. Rarity wtedy zaszalała, a ja dopiero zacząłem na tego bloga wchodzić :)

      Usuń
    4. Wtedy to ja byłem świeżo po obejrzeniu filmu, jeszcze nie odkryłem FGZ.

      Usuń
    5. Ja wtedy byłem jeszcze ze trzy dni przed obejrzenien filmu, a FGZ odkryłem. :-D

      Usuń
  4. A niby nie lubisz walentynek xDD a komiks słodki <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie lubię, ale każdy miał posta dać w tym dniu. Anirak wrzuciła w sobotę, a Evka ma padniętego laptopa, więc musiałem za nią coś dać.
      Komiks mi wpadł to na szybko coś naskrobałem.
      Po co się tłumaczę?
      Sam nie wiem.
      Lepiej się prześpię.

      Usuń
  5. Jeden z pierwszych przetłumaczonych komiksów ;-) Uwielbiam tę rozdziawioną japę Nicka :D
    W chwili obecnej na forum mamy ich już czterdzieści, a sam zamierzam dodawać po kilka tygodniowo :P

    OdpowiedzUsuń