mnie nie widać! yay!

wtorek, 21 lutego 2017

Fanarty, fanarty, fanarty #74


Cześć. Przyznam szczerze, że miałam wczoraj trochę kiepski dzień, w którym wkurzyłam się porządnie na system szkolny. Nie chodzi o to, że nie zdałam jakiegoś egzaminu lub nie udało mi się nauczyć czegoś na czas. Więc o co chodziło? Jeżeli Was to choć trochę zainteresowało, to zapraszam do środka.



Przede wszystkim oceny i ten chory wyścig szczurów. Co ma nam dać uczenie się rzeczy, które nigdy nam się nie przydadzą? Po co dawać jeszcze za to jakiś głupi stopień? Po co? Po to, żeby nie spać po nocach, martwiąc się tym, że możemy nie zdać? A co to w ogóle znaczy zdać? Co zdać? Test moralny, dzięki któremu staniemy się leszymi ludźmi?
Nie. Niestety nie.


Bardzo bym chciała dalej narzekać, ale po pierwsze:
1. To nie jest blog o anirakowych uczuciach.
2. Nie chcę poruszać kontrowersyjnych tematów na forum. Mogę przecież narazić się na czyiś hejt, a tego nie chcę.
Dlatego jeżeli ktoś chciałby ze mną wdać się w dyskusję (nie tylko o szkole), to śmiało niech pisze na mój mail: dash8553@gmail.com, będę odpowiadać na każdą wiadomość.


No ale przechodząc wreszcie do obrazków, bo po to tu przyszliśmy:
Szkoda, że tego arta nie znależliśmy tydzień temu, ale cóż, nadrabiam ten błąd. Jak widać po minie Judy, króliczka spodziewa się wielkiego bukietu... Niestety, będzie musiała się rozczarować... Bidulka:(


Uwielbiam ten rysunek, to mój ulubiony w tym zestawieniu. A jak tam śnieg u Was? U mnie były ogromne zaspy. Do niedawna. Potem lunął deszcz. No cóż, przynajmniej nie trzeba odśnieżać samochodu. 


Co to jest? W sensie to po lewej? Sok pomarańczowy? 
Marynarka...
Krawat...
Czerń...
Głebokie oczy...
SOK POMARAŃCZOWY!


Książki! Nieważne, że to książki z policji, ale zawsze!
Lubię ten styl. Trochę niedbały, ale uroczy. Urzekają mnie zwłaszcza te energetyzujące, fioletowe oczy Judy.


Podpis pod obrazkiem dumnie głosi, że ten oto gekon pragnie zostać smokiem. Ja ta bym tego nie robiła. Przecież ten uroczy kapelutek nie będzie się mieścił na wielkiej głowie gada...


Wstawiam ten obrazek ze względu na ciekawy styl autora, oparty głównie na ostrych kształtach. Podoba mi się. Zatwierdzone przez Anirak.


A tu taka słodka Judy na dobry początek dnia. Ahoj, nice people!

31 komentarzy:

  1. Niektóre jaszczurki są nazywane małymi smokami. Na ten przykład Agama Brodata. Trochę przypomina baśniowego smoka, tylko, że... Trochę mniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła to zuo, zuo to Polineks, Polineks to szkoła. Wszelkie zastrzeżenia kieruj do Polineksa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja nawet na nie komiks narysowałam a ich nie ma od dwóch tygodni :<

      Usuń
    2. A ja zrobiłem KOMPLETNIE NIC! :D

      Usuń
    3. Co za leń! No to nie mogę się doczekać tego komiksu, a ile ci zajęło narysowanie go?

      Usuń
    4. Wybaczcie, będą jutro ;)

      Usuń
    5. Więc szczekam do jutra!

      Usuń
    6. @Brind, ale ten komiks jest słaby i mało sensowny xd. Zrobiłam go w jakieś 1-2 h (chyba, bo już nie pamiętam).
      @Kideu98, a ja zrobiłam jedną dużą pracę (nawet niezłą), jedną małą na szybko i pięciostronicowy komiks.
      PS:Anirak, potrzebujesz jakiejś pomocy przy napisaniu Rysunkowego posta czy coś? Mogłabym spróbować zrobić jakieś podpisy pod pracami, jak masz problem.

      Usuń
    7. Czyli jednak będą jutro?
      Yay :>.

      Usuń
    8. Lodowy Pingwinie... Że też ci się chciało! Ja jestem tak leniwy, że... Po prostu spójrzcie na częstotliwość ukazywania się kolejnych rozdziałów mojego fika.

      Usuń
    9. Lodowy Pingwinie, post już gotowy, więc pomocy nie trzeba, ale dzięki. Gdybyś chciała w przyszłości oceniać posty, to pisz ;)

      Usuń
    10. Jestę pingwinem pasjonującym się sztuką.
      Asz mam ochotę zrobić sobie chamską kryptoreklamę: https://www.instagram.com/lodowy_pingwin_art/

      Usuń
    11. A ja jestem angielską wioską pasjonującą się architekturą :>

      Usuń
    12. Fajnie :>
      Ja jestem jeszcze osobą powszechnie uwazaną za kujona i amatorskim pseudo-poetą.

      Usuń
    13. Za pseudo-poetę mnie nie uważają ale za kujona to chyba tak :D
      Ps. Jeśli nie wiesz o co chodzi z angielską wioską to wpisz mój nick do Google

      Usuń
    14. Wiem, wiem, o co z tym chodzi.

      Usuń
  4. Jeśli ktoś myślał, że nic tu nie napiszę to się mylił, dlatego...
    BAKŁAŻAN!

    OdpowiedzUsuń
  5. tu taka słodka Judy na dobry początek dnia. Czytam to o 21 xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty, Super Sweetie?😉

      Usuń
    2. Nie, to dwa oddzielna konta:
      https://www.blogger.com/profile/00134599529147419081
      https://www.blogger.com/profile/04166223269289671440
      Choć przyznaję, że też się nad tym zastanawiałam.

      Usuń
  6. Czy tylko ja widzę pentagram na szóstym obrazku?

    OdpowiedzUsuń