mnie nie widać! yay!

niedziela, 12 lutego 2017

"Short? No problem!" - komiks by sprinkah


Cześć! Przetłumaczyłam dla was komiks pt. "Short? No problem!" autorstwa sprinkah, dzięki któremu dowiemy się że bycie niskim to żaden problem jeśli chodzi o uwodzenie przystojnych lisów. 
Starałam przetłumaczyć się go jak najbardziej składnie, ale pewnie i tak mi coś nie wyszło. Przy tym przepraszam że panele są, jakie są, ale to nie ja rysowałam, a niestety autor uznał że różna wielkość paneli jest idealna!









Komiks kończy się pocałunkiem rodem z jakiegoś filmu Dinsey'a, więc gawiedź i wszyscy Rarityrańczycy (jeśli jeszcze jacyś są) powinni być zadowoleni.

Tumblr autora: [Link]



31 komentarzy:

  1. Rodowity Rarityrańczyk jeszcze tu jest i jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem rarityrańczykiem i też jestem zadowolony kapłanie

      Usuń
    2. A ja z tym bym się kłócił.

      Usuń
    3. A Meretańczycy z obywatelstwem Raritanii?

      Usuń
    4. @Polineks
      Z czym byś się kłocił? Z tym, że jestem Rarityrańczykiem, czy z tym że jestem zadowolony? A może chodzi ci o to, że ty nie jesteś Rarityrańczykiem?

      @Merw Jump
      Nie Raritanii, tylko Rarityranii! Ale tak, Meretańczycy z obywatelstwem Rarityranii też mogą być.

      Usuń
    5. @Darth Virax
      To z czym bym się kłócił pozostanie dla was tajemnicą.

      Usuń
    6. Rozumiem, nie chcesz utracić swojego wizerunku tajemniczo uśmiechającego się renifera.

      Usuń
    7. @Darth Virax
      Najmocniej przepraszam. Teraz już wiem, że nie dostanę wizy. ;(

      Usuń
    8. Mój wizerunek to coś o co najmniej się troszczę.
      Po za tym najpierw trzeba jakiś mieć.

      Usuń
  2. Yyy... Wszystkiego najlepszego, Anirak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skubaniec fantastycznie rysuje.




    Nienawidzę go za to :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak. Długo walczyłam z Gimpem, ale udało się. Szkoda, że tło nie jest z Zootopii, ale żadnych ładnych nie mogłam znaleźć. Ale skoro fge zaczęło żyć wiosną, to my nie możemy być gorsi, prawda? ;)

      Usuń
    2. Wyszedłem do szkoły i jakoś wiosny nie widzę jeszcze...

      Usuń
    3. Spójrz oczyma duszy i zobacz to, co niewidoczne, Kideu!

      Usuń
    4. Wiosna kwitnie wokół nas! Otwórz serce, otwórz umysł, a to zobaczysz.

      Usuń
  5. Nowy wystrój Forum, ładny nawet ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze jakie zmiany. Nowy wystrój bloga, nowe forum... szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już trochę nie ogarniam tych zmian. Boję się pójść spać, bo jeszcze się obudzę statku kosmicznym, czy coś. :-D

      Usuń