mnie nie widać! yay!

wtorek, 14 lutego 2017

5 obrazków na Walentynki #9



Witam wszystkich w dniu zakochanych.
Dziś mam dla was parę artów shipowatych.
Dobra. Pierwszy obrazek na to nie wskazuję, ale to dlatego, że dziś wyjątkowo zaczynam bonusem.Sytuacja tu idealnie przedstawia mnie. Dwudziestoletni okularnik, bez związków na swoim koncie rozprawia o miłosnych artach i Walentynkach. Tak, co ja robię ze swoim życiem.
Zachęcająco, co nie. Przejdźmy już do części właściwej.


Cóż. Większość dzisiejszych obrazków to shipy HoppsWilde, a wynika to zmojego lenistwa. Oj ja Zuy.
Ładny ten styl. Podobają mi się oczy Judy i koszula Nicka. Serio. Ten wzór w palmy jest świetny. Spójrzmy na lisa i jego profil. Świetny kolor i ogólne wykonanie. Wydaje mi się, że autor bardziej uwagę mu poświęcił niż królikowi. Te zmiany barw futra są wspaniałe.


To takie urocze. Dość prosty styl, milutka scena i ta radość króliczego pyszczka. Dowód na to, że nie trzeba zbytnio kombinować, by zrobić coś ładnego. Szczególnie lubię tutaj uszy. Zostawmy gołąbki i idźmy dalej.


Znów ten palmowy wzór. Polubiłem palmy i chyba jedna mi odbija. Oświetlenie świetnie podkreśla Nicka i kontrastuje z jego ciemniejszym futrem. Futro ogólnie tu wyszło ładnie kolorystycznie. Znów te uszy mnie urzekają.


Znów pozachwycam się oczami postaci. Zwłaszcza zielenią lisa. Też chce by ktoś mnie tak przytulił. Tak czy inaczej, postacie na pewno wyszły ładnie. Są ustawione bardziej pod przemawianie wzrokiem niż mimiką, ale i tak robi mi się cieplej.


Kto tej dwójki nigdy nie łączył, łapa w górę. To zakłopotanie Bogo i uśmieszek Pazuriana. A może to po prostu kolejne odkrycie, że komendant lubi to samo co gepard? Więcej nie trzeba, by wyszło coś ładnego. Muszę przyznać, że autor ma dość przyjemną kreskę i narzędzie pracy trzyma dość pewnie.

 bonus2 

I drugi bonusik. Patrząc na autora wyczuwam obecność Timy, którą pozdrawiam. Na tym prostym wykresie możemy dostrzec kto z kim i czy pasują. Wszystko jak na dłoni.

I tu was pożegnam. Przed wami jeszcze parę walentynkowych atrakcji. Życzę wam miłego dnia i pokażcie waszej walentynce, że wam na niej zależy.

7 komentarzy:

  1. Szczęśliwego dnia chorych na padaczkę! (Serio, sprawdźcie!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwej rocznicy założenia Armii Krajowej!

      Usuń
    2. Szczęśliwego normalnego dnia pracy!

      Usuń
    3. Happy Birthday YouTube!

      Usuń
    4. Szczęśliwego przejazdu tramwajem linii 52!

      Usuń
    5. Szczęśliwych walentynek!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. @Brind: tylko linia 50!

      Usuń