mnie nie widać! yay!

środa, 8 lutego 2017

Fanarty, fanarty, fanarty #71


Fanartów również nie było przez dłuższy czas. Ale dzisiaj już są (na pewno tego nie zauważyliście). Dobra, dość gadania. Zanurzmy się w magii ołówka, papieru i nielegalnego Saia.


Ten plakat znam już od dawna i bardzo mi się podobał, a teraz nareszcie wstawiam go na bloga. Urzekła mnie zwłaszcza ta minimalistyczna postać Nicka i szorstka faktura obrazka.


Dwa urocze wilki! Aww! Za tę puchatą, pomarańczową kurtkę chętnie dałabym stówkę albo dwie. W sumie 12 lutego mam urodziny, nie pogardziłabym takim prezentem...
Kupicie mi ją, tak?

 Link

Ten komiks raczej nie ma większego sensu, ale jest tak uroczy i ładnie narysowany, że nie mogę  nie zawrzeć go w fanartach. W sumie to nie wiem, co Wy takiego widzicie w tej serii postów. Ciągle jakieś selfie, shippingi, westchnienia do Nicka... co w tym takiego wspaniałego? 
Nie, no, żartuję, sama lubię sobie śmieszkowe obrazki pooglądać.

 Link

Przyznać się, kto w pierwszej chwili pomyślał, że to papier toaletowy? W sumie to chciałabym umieć rysować tak dobrze, żeby takie cuda na kibelku tworzyć.
Anirak! Przecież osoby czytające te słowa mogą w tej chwili jeść lunch! Lub śniadanie! Lub cokolwiek!
No dobra, już siedzę cicho.

 Link

Martwi mnie ten trochę kiepsko narysowany pyszczek Nicka, ale i tak patrzę wyłącznie na tę cudowną koszulę Judy (widzicie te... fałdy na ubraniu? One są cudowne).
Nie. Stop. Fałdy to ma Claw. Pardon.

 Link

To nie fair! Judy to dostała takie ładne wdzianko i kapelusik, a Nick to co? Dalej siedzi w tej swojej hawajskiej koszuli. Tak mi przykro, panie lisie.
A nie, przecież od czasu komiksu Borby nie cierpię Nicka. Kolejne pardon.

 Link

Nie, Judy, nie, nie patrz na mnie tym wzrokiem! Wracaj, skąd przybyłaś, i nie kieruj na mnie tych dziwnych, fioletowych oczu!
*Tu jest ta scena, w której Anirak znika za sprawą Judy*
*Ale śmieszne*

  Link

O kurczę! Teraz mam dylemat: czy żądać tamtej kurtki, czy tej bluzy Judy. Obie są takie ładne! I ciepłe. I w ogóle.
To kupicie mi dwie, tak?

 Link

Tutaj naprawdę nie wiem, co napisać. Kieruję wzrok na minę Nicka, to na zęby Judy, i nie mogę niczego skomentować. Trzecie i ostatnie pardon.

To już koniec dzisiejszej, siedemdziesiątej pierwszej przygody w świecie malarstwa. Hołp ju endżoj it. Si ju lejter.
 

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O, ten tutaj:
      http://fgzootopia.blogspot.com/2017/01/zwierzorajskie-komiksy-3.html

      Usuń
    2. A, ten. I to za ten komiks go tak znielubiłaś?

      Usuń
    3. Tak! Nick przecież prawie zabił Judy! Drań!

      Usuń
    4. Oj tam. Odpłaciła mu się pięknym za nadobne :P

      Usuń
    5. No w sumie... :)

      Usuń
  2. Nie jadłam śniadania ale herbatę właśnie piłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Sweetie, zostałaś Jedi? Czemu nie Sithem?

      Usuń
    2. Bo balans mocy musi być

      Usuń
    3. Brind ma rację, doszłam do tego samego wniosku. Chociaż ciemna strona mnie kusi... Zastanowię się jeszcze.

      Usuń
    4. Przejdź na Ciemną Stronę Mocy!

      Usuń
    5. Kogo obchodzi balans? Niby Anakin miał go przywrócić (no dobra, równowagę), a wyszło jak wyszło.

      Usuń
    6. Zostaję na Jasnej Stronie. Bo podoba mi się mój nowy avatar który jest jasny, jak znajdę fajnego ciemnego to przejdę na Ciemną Stronę

      Usuń
    7. Zawsze możesz przyciemnić avatar w jakimś randomowym programie graficznym i już :>.

      Usuń
  3. Hmm... ja tez jestem z lutego.
    A ten papier to nie papier toaletowy, lecz najprawdopodobniej akwarelowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to nie papier toaletowy, ale zawsze fajnie się pośmiać. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, już niedługo będą kolejne.

      Usuń
    2. Mogą być crossovery lub traditionale?

      Usuń
  5. Ktoś mi powie o co chodzi w przed ostatnim fanarcie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Co niektóre naprawdę bardzo ładne są.

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy obrazek mąci we łbie. Napawa smutkiem. Córka Judy i Nicka jest śliczna i przerażająca zarazem (jak jakiś chory eksperyment), do tego obraz jest pełen rozpaczy, bezradność i przemocy. I ten Nick z 6 obrazka, jak by dostał patelnią w pysk :D. reszta bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie dostał w pysk patelnią, tylko huśtawką z ostatniego obrazka :P

      Usuń