mnie nie widać! yay!

czwartek, 9 lutego 2017

Z archiwum Zootopii #5


Hej! Witajcie w kolejnym poście "Z archiwum Zootopii"! W tej części omówimy sobie concept arty niejakiego Jeremy'ego Spearsa, czyli pana Włóczni. Zapraszam!



Pierwszy concept art przedstawia parkę niedźwiedzi w strojach kąpielowych - to ciekawe, ponieważ w filmie nigdzie nie było niedźwiedzi polarnych, nie licząc bazy pana B. Znajdują się najprawdopodobniej na jakimś peronie w Tundrówce. A co jest najzabawniejsze? Pani misiowa używa wachlarza aby się ochłodzić.


A oto Nick! W oczy od razu rzucają się... Oczy, które są niebieskie, a nie, jak w filmie, zielone. Futerko lista jest czerwone. Zwierzak wygląda, jakby cieszył się na rozmowę o pracę.


Tutaj concept przedstawiający scenę, w której Judy wychyla się ze swojego służbowego chodzika. Różnice, jakie wyłapało moje oko, to inny mundur Judy i lusterko.


Kolejny concept art przedstawiający scenę z filmu - tym razem Judy, służbowy chodzik i dociskanie pedału gazu. Ach, te służbowe samochody. Różnice: inne tło, bagażnik z tyłu samochodu, inny ubiór Judy.


Kolejny concept art przedstawiający scenę z filmu - tym razem usilne powstrzymywanie wycia u kojota. Uroczo!


Tym razem concept art przedstawia scenę, w której mysz zbliża się do swojego samochodu. Różnice? Ubranie gryzonia. Tyle wyłapałam. Ale jak już wiadomo, ja jestem ślepa i potrzebuję psa przewodnika.


Judy versus lusterko! Czemu na concepcie Judy straciła uszko? No cóż, tego nikt nie wie.


Oto ostatni concept art pana Włóczni (sami go wybraliście, nie mówiłam ile ma conceptów). Przedstawia on scenę, w której Nick ukrywa się przed kojotem.

I to by było na tyle conceptów Jeremy'ego Spearsa, kogo obgadujemy następnym razem?

[Źródło concept artów]

A) Armand Serrano,
B) Fawn Veerasunthorn,
C) Jim Martin,
D) Shiyoon Kim

11 komentarzy:

  1. Fajne porównanie artów z finałowymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko: do kogo teraz słać gotowy artykuł z serii "The art of Zootopias" i czy muszę mieć źródło dla każdej fotki? Niestety, do kilku nie mogę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz słać na mail bloga, zajmę się tym. Jeżeli nie masz, kilu źródeł, to trudno, nic się nie stało.

      Usuń
    2. A gdzie jest ten mail?

      Usuń
    3. Na górze strony masz. fgz.blog@gmail.com

      Usuń
  3. A bo... Bo, eee... Zaraz coś wymyślę ... Wiem ! Bo ma fajne imię :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Archiwum Z! Yay! *nuci muzykę z X-files*
    To ja głosuję na A, ponieważ chcę Ser... rano. W sumie się zgadza, często rano jem ser.

    OdpowiedzUsuń