mnie nie widać! yay!

wtorek, 14 lutego 2017

Policyjno-Walentynkowe Piosenki! I Miłosny Komentarz Walentynek!



Ktoś tam pisał, że 3 posty w ciągu jednego dnia to dużo? 
No to Panie! Ty chyba nie wiesz, jaki dzień Ci się trafił! Usiądź spokojnie, a ja, żeby sprawię uprościć, oświecę cię do możliwości:



Za policjantką pluton zbójców stał
W ślepej uliczce ciemno jest, bo noc
A ty masz gaz, o którym nie wiesz sam
Do dyspozycji niezawodną moc
Masz kawał broni, lisie, to jest fakt
Nie ma przebacz, budzisz wkoło strach
Fanga, świst i psik - ałaa, a jak!
Starczy wcisnąć przycisk, tak. A masz!

A zatem:
Słabiutki sprawco mój, mów jaka dola twa
Czekam na każde słowo, monsieur
Nie ma takich dwóch jak Nick i Ja
Bo w życiu jak w celi: wybierasz a la krate
Dostajesz w mig zawiasy trzy
Nie ma takich dwóch jak Nick i Ja

Tak, Bogo, 
Trzeba coś, się robi już, ty tu jesteś król i szef
Co chcesz, to proś, Gazeli coś
Plakaty lub bilety na meeeecz
Zawiesić Nicka mam, od piosenkarki wolisz maź
Masz szczęście, że zatrudniłeś mnie
Nie ma takich dwóch jak Nick i Ja


Czy ktoś łapie tak?
Czy ktoś łapie siak?
Czy ktoś łapie wspak 
węża, co kradł PIACH?
Czy ktoś umie PSIIIIK
Ej, nie psikaj mi! Ha ha
Czy ktoś dobrze zna paragrafy, Clauwhauser lu!
A potem raz, dwa zatrzeć ślad?
No czemu pyszczek ci zasuwa w dół?
Chcę znać fakty zamiast tych dwóch kłamstw
Gwarantowany absolutny cud
Nick trzyma w łapach Twój charge d'affaires
Chciałabym ci pomóc, tylko powiedz w czym
Nie wstydź się, ja jestem pewna, że
Twa lista zeznań jest jak stąd do District
Starczy to rzec, żebyś miał, co chcesz

A więc:
Słabiutki sprawco mój
Czekam trzy, dwa, jeden START!
Zadziwisz mnie? Przekonam się...
Nigdzie nie ma takich dwóch
Nie ma takich dwóch
Nigdzie nie ma takich dwóch
Nigdzie
Nie ma
Takich
Dwóch jak Nick i Jaaaaa
Nie ma takich dwóch jak Nick i Ja!


Są WALENTYNKI, a więc Judy zaśpiewała nam o... pracy w policji. 
Ale w końcu nie ma takich dwóch jak ich trzech!



Śliczniuchne! :33 ~Cichy


A teraz pośpiewamy sobie klasyka

Dzikość maleje,
wokół nas!
W spokojną, jasną noc...
Nareszcie miasto,
zaczyna w zgodzie żyć!
Policyjną czując moc...

Jak mam jej wyznać dzikość?
Jak wytłumaczyć mam?
Kim jestem, co się stało?
Nie wiem.
Jak żyć ja nie wiem sam...

Jest taki dziki w sobie!
Lecz nie uwierzę, że...
Nie będzie lisem,
skoro ma
króliczy ton i gest!

Dzikość maleje
wokół nas!
W spokojną, jasną noc...
Nareszcie miasto
zaczyna w zgodzie żyć!
Policyjną czując moc...

Skowyjce rosną
wokół nas!
Ich zapach jest tuż tuż!
Kochać to,
Zdziczyć troski swe!
Jak przetrwać, gdy jest busz...

Jeżeli Nick
zakocha się...
Nasze lodołapkowe dni...

Odchodzą w dal!
I nie ma rady...
Już po nim
czas na Łzy...


TUM DUM TUM DUM
CZAS NA MIŁOSNY KOMENTARZ WALENTYNEK, CZYLI COŚ, NA CO NIKT NIE CZEKAŁ, BO NIKT NIE WIEDZIAŁ! 


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

12 komentarzy:

  1. Ja wiedziałem.
    I czekałem, ale na posta nie Komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wiedziałam.
      I czekałam, ale na Komentarz, nie na posta. Tzn. treść posta częściowo znałam, a komentarza nie.

      Usuń
    2. Skąd ty tyle wiesz? A No tak, moce bogini :D

      Usuń
    3. Dokładnie tak, czasem jednak z nich korzystam.

      Usuń
    4. W tym moc przeglądania blogowej skrzynki o każdej porze ;)

      Usuń
    5. I moc wysłuchiwania marudzenia redaktorów, którym się kasują posty. A hasło możecie w każdej chwili zmienić, serio...

      Usuń
    6. Ja to wiem. Tylko ja nie jestem władcą skrzynki.

      Usuń
  2. Yay! Mam komentarz Walent... dnia osób chorych na padaczkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzygam już tym dniem

    IT'S TIME TO STOP

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaja.
    Gnobk ciągle wstawia mój rysunek Furry Sue, a moją pierwszą myślą po skończeniu tego rysunku było:
    "Nie no jak mi ten rysunek słabo wyszedł ;_;".
    Naprawdę ci się on tak podoba?
    Miło mi ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie no jak mi ten rysunek słabo wyszedł"

      Geez, jak ja nienawidzę, jak ludzie z lepszym warsztatem i umiejętnościami odemnie plotą, że im coś nie wychodzi, że takie byle jakie.
      Spójrzcie co ja robię, jestem skalą oddzielającą "super" od "zabij się"

      Usuń
    2. Gdybyś umiał dobrze rysować i narysowałbyś coś na poziomie dobrym u przeciętniaka, to wierz mi, mówiłbyś "jak mi ten rysunek słabo wyszedł".

      Usuń