mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 13 lutego 2017

Podsumowanie tygodnia #6



Przyszedł czas na kolejne podsumowanie tygodnia. Tym razem to więcej działo się na forum, a taką sytuację obserwowaliśmy ostatni raz chyba w czerwcu tamtego roku. Przejdźmy zatem do konkretów.

To standardowo, wypunkcikujemy wydarzenia mijającego tygodnia. Dość obrazkowo było. Czy to źle? Ależ skąd! Tak więc:

1. Gify ponownie atakują. klik
2. "Zoologia" rozprawia o kontynuacjach. klik
3. Wysyp fanartów. klik
4. Archiwa zootopijne kolejny raz otwierają swoje drzwi. klik
5. Radujemy się z rocznicy wejścia "Zootopii" do kin. klik
6. Poznajemy sposób, by poderwać królika. klik
7. Wysyp miłosnych artów. klik
8. Evka tłumaczy komiks. klik

Dodatkowo Anirak postanowiła coś zmienić i efekty są widoczne. Blog ma nowy baner oraz tło. Ładnie to wygląda. Zielono mi, a teraz chamsko wtrącę, że byłem konsultantem. Hurra my! Ale głównie Anirak, bo odwaliła kawał solidnej roboty.
I to na tyle. W tym tygodniu walentynki, czyli święto rzygania krwią zakochanych. Oj! Będzie się działo. Macie już swoją walentynkę, której walniecie drynka, ewentualnie tynka? Ja też nie.
Przejdźmy zatem do forum.


Główną atrakcją jest zmiana wizerunkowa. Dzięki Kabsonowi, przesiedliśmy się na nowy silnik i forum wygląda całkiem ładnie. Prezentuję obrazki.




Jak widzicie są dwie różne wersje tła. Nie jest to jeszcze wersja finalna, ale jak chcecie to tutaj możecie już odwiedzić forum FGZ:
Założyliśmy dwa nowe tematy, w których rozmawiamy o przyszłości jaką czeka film, a właściwie jego ewentualna kontynuacja oraz o filmwebowym trollingu.
Po za tym mamy też osobny dział o Zoomiksach, a zmiana silnika podziałała twórczo na użytkowników, bo znów mamy jakiś zasyp postów.
Odżyło parę starych tematów oraz radość ogarnęła wszystkich, bo Mere zjawił się na forum.
Shoutbox (teraz raczej Chatbox) żyje pełnią życia i na nim to znaleziono kolejny Forumowy Komentarz Tygodnia. Oto on:

"Dostałem 4+ za recenzję Zootopii napisaną na angielski. :-D Nieźle, tym bardziej, że chyba nie dało się mieć szóstki."
Darth Virax, 10 luty 2017 r.

"Zwierzogród" nawet w szkole pomoże ci złapać dobrą ocenę. Jeden film, a w ilu dziedzinach życia jest pomocny.



Oddajemy głos Gnobkowi, który przekaże radosne nowiny szczęśliwcowi, który będzie miał prawo się chwalić Komentarzem Tygodnia.

WYZNANIE SŁYNNEGO POLSKIEGO ADMINISTRATORA BLOGA O ZOOTOPII!!!
[ZOBACZ SCREEN]




Wy się śmiejecie, ale on na początku bloga miał nick CichyBrony! Tak. Pamiętam te czasy.
Nie wierzycie? To wiedzcie, że w któryś Poniedziałkowych (albo jakimś innym poniedziałkowym (lub wtorkowym) poście) Cichy dostał Komentarz Tygodnia, w których pisze, że mu się u nas podoba! Nawet zasugerowałem wtedy różne warianty połączenia "brony" z "furry", a najpopularniejsze z nich przyległo do admina na zawsze.
Widzicie teraz jak blog zmienia ludzi i bronych z wieloletnią tradycją? Strzeżcie się ci, którzy tu wchodzicie! To ja jestem inny, bo u mnie zadziałało to w drugą stronę.

PS: Skoro Anirak, Cichy i Polineks razem rządzą, to czy nie można nazwać tego przypadku trójpodziałem władzy w imperium? Jak najbardziej... nie.

A na zakończenie. Taki art artowy, nieco shipingowy, który ugazelowi resztę dnia.


Zawsze warto mieć pod ręką swoją kicię, a Gazela trochę ich ma pod kopytkiem.

I tym samym kończąc tydzień, zaczynamy nowy tydzień, który trzeba będzie zakończyć za tydzień, by zacząć nowy. Zaraz! O czym to ja? A no tak. Żegnam i życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

  1. Coś wam zdradzę.


    Miałem podobnie.


    Tylko zamiast brony->furry było furry->brony.

    Kolejka rozpuszczalnika dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwolę sobie zauważyć, że po lewej, pod Flashem, ciągle jest link do starego forum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nowe nie ma jeszcze adresu ;-) Wciąż ogarniamy ten temat

      Usuń
  3. W wiadonościach brakuje newsa, że "Zootopia" przegrała niemal pewną nagrodę BAFTA dla najlepszej animacji z "Kubo i Dwie Struny", co wywołało furrorę wśród fanów 'Kubo" i krytyków "Zootopii", dla których jest to tylko produkt obliczony na nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Forumowy Komentarz Tygodnia! YAY! Opłaca się pisać o Zootopii do szkoły. :-D

    OdpowiedzUsuń