mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 7 listopada 2016

Zwierzęcy Fanfik II

Dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem. Wprowadziłam dwie małe zmiany w regulaminie. Zapraszam do środka.

Aktualizacja: Oczywiście zapomniałam, że muszę Wam udostępnić fragment Fanfika. Cała ja:P Mam nadzieję, że teraz da się go normalnie otworzyć. Jeżeli byłyby jakieś problemy, piszcie w komentarzu.
W tamtym tygodniu napisaliście dużo ciekawych zdań, mam nadzieję, że tym razem będzie ich jeszcze więcej :) Odkryliśmy wiadomość o ciąży Judy, poznaliśmy obrażalską Furię i dowiedzieliśmy się, że Gazelę i Pana B. coś łączy.
Przypominam zasady, które uległy lekkim poprawkom:

1. W każdym pojedynczym komentarzu możecie napisać tylko jedno zdanie, które będzie w jakiś sposób nawiązywać do zdania poprzedniego. Słowem, nie będę uznawała czegoś, co wzięło się z kosmosu.
2. Bardzo Was proszę o to, żebyście starali się pisać bez błędów. Oszczędzicie mi tym czasu.
3. Posty będą publikowane w każdą sobotę o 10.00, jeżeli nie mogłabym wstawić notki w tym czasie, postaram się poinformować o tym wcześniej. 
4. Możecie pisać do piątku włącznie.
5. Nie ma limitu komentarzy pod pojedynczym postem, ale oczywiście bez przesady. :)

Tutaj macie fragment Fanfika, który stworzyliście w minionym tygodniu. 


Naniosłam w Waszych zdaniach trochę zmian, przede wszystkim powtarzające się słowa zastąpiłam synonimami, aby tekst czytało się po prostu lepiej.

A więc snujmy dalej naszą opowieść...

Nagle z cienia wyłonił się... Clawhauser z pączkiem w łapie i powiedział:
- Słuchajcie, mam problem.

29 komentarzy:

  1. - Kupiłem 40 pudełek pączków i WSZYSTKIE są zepsute! - Gepard był zrozpaczony.

    OdpowiedzUsuń
  2. -nie martw się- pocieszyła go Judy -kupimy nowe- dodał Nick

    OdpowiedzUsuń
  3. - Albo nie - zmienił zdanie Nick - Sklepy już zamknięte -

    OdpowiedzUsuń
  4. - Zawsze można kupić jutro - powiedziała optymistycznie Judy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagle rozległ się jakiś huk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do pomieszczenia wszedło czyste zuo

    OdpowiedzUsuń
  7. -Tylko, że mówi się weszło nie wszedło- poprawiła narratora Judy

    OdpowiedzUsuń
  8. -Cicho bądź-upomniał ją narrator- Nie jojcz, tylko wczuj się w swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  9. - Nie zbliżaj się! - krzyknęła Gazela do ZUA. - Mamy placki i kremówki!

    OdpowiedzUsuń
  10. -Hahaha, tylko pączki są w stanie mnie powstrzymać i dlatego w całym mieście są zgniłe!

    OdpowiedzUsuń
  11. -O nie! - wrzasnęli wszyscy (w tym narrator)

    OdpowiedzUsuń
  12. - Szybko, dzwońmy do Gideona! Tylko on jest w stanie nas teraz uratować. - przytomnie zakomenderowała Judy.

    OdpowiedzUsuń
  13. - Muahaha! Gideon wam nie pomoże. - Zaśmiało się szyderczo ZUO - Udał się na pustkowie sprzedawać piasek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pysku Clawhausera malowała się żądza mordu, spowodowana niedoborem pączków.

    OdpowiedzUsuń
  15. -Ej ej! - rzekła Furia - Tylko ja się maluję na twarzach, narratorze!

    OdpowiedzUsuń
  16. - Teraz już nie tylko ty! - odpowiedziali Żądza Mordu i narrator.

    OdpowiedzUsuń
  17. Furia rzuciła się na Żądzę Mordu, zaś narrator przyglądał się ze swojej wszechwiedzącej pozycji w wymiarach astralnych i mówił o sobie w trzeciej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tu się dzi... - nieskończyła Judy, gdyż w tym momencie na niebie wybuchła supernowa

    OdpowiedzUsuń
  19. - To Gandhi! - krzyknął ktoś.

    OdpowiedzUsuń
  20. -E tam, to telewizor tylko- powiedział ktoś inny- Gwiezdne Wojny puszczają w TV, stąd te supernowe. Supernowe stare filmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żądza Mordy i Furia dalej się naparzały, a by nie być gorszym Nick do nich dołączył strzelając makaronem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na niebie wciąż wybuchały supernowe - mówił ukochany przez wszystkich narrator

    OdpowiedzUsuń
  23. Nagle do pokoju wkroczyła... Mary Sue!

    OdpowiedzUsuń
  24. I zapadła niezręczna cisza, przerwana jednakże chrząknięciem Nicka.

    OdpowiedzUsuń
  25. -Widzicie? - rzekł po chwili. -Ja wiem, jak uspokoić wszystkich w chasosie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale czym jest chasos, tego wam nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyciągnęła rękę w stronę Clawhausera i z fałdy jego podbródków wyciągną/eła (w zależności kto powiedział to ostatnie) nieznośnego stereotypa

    OdpowiedzUsuń
  28. Oto legendarny lukrowany pączęk, który według legendy pokona wszelkie zuo!

    OdpowiedzUsuń