mnie nie widać! yay!

wtorek, 1 listopada 2016

Maskotka bloga


Kiedy siedziałam samotnie w pokoju, nudząc się się niemiłosiernie, do głowy wpadł mi pomysł na nową serię: Maskotkę bloga. A kim ona będzie? O tym zadecydujecie sami.
Idea jest prosta: to Wy wspólnie tworzycie nową, oryginalną postać. Jak? W każdym poście będę podawać pomysły dotyczące kolejnych etapów tworzenia symbolu naszego bloga. Waszym zadaniem jest zagłosować na propozycję, która najbardziej przypadła Wam do gustu. W ten sposób powoli powstanie zootopiańczyk, jakiego jeszcze nie było: blogowy zootopiańczyk.


Zostaje jeszcze kwestia namalowania tego naszego OC-ka. Jeżeli znalazłby się chętny artysta, proszę o kontakt (fgz.blog@gmail.com). Muszę także ocenić Wasze umiejętności, więc do maila dodajcie załącznik z własnoręcznie wykonanym obrazkiem (jeśli braliście udział w Rysunkowych Wyzwaniach, nie musicie tego robić). Temat Waszej pracy może być dowolny, chcę tylko zobaczyć, jak duże zdolności posiadacie.  I uwaga: czytelnikowi, który stworzy OC-ka, wręczę w podzięce nagrodę. Jaką? Książkę "Zwierzogród. Kocham ten film", której recenzję znaleźć możecie tutaj: Link. Zgłoszenia wysyłajcie do 20.11.2016 r. Z artystą, którego wybiorę, skontaktuję się mailowo do 25 listopada.


Wracając do tematu tworzenia nowej postaci przez wszystkich, urządzam pierwsze głosowanie: 

Maskotka bloga ma być:

A) drapieżnikiem,
B) ofiarą,
C) samicą,
D) samcem.

W komentarzu wpiszcie dwie literki: A lub B i C albo D. Możecie robić to do niedzieli. Potem podliczę głosy i przekonamy się, kim ma być nasz wspólny OC. W następnych częściach będę zadawać bardziej szczegółowe pytania, na razie musimy ustalić podstawowe informacje.

Ja oddaję głos na: A, C

A Wy?

PS Muszę wspomnieć o Rysunkowych Wyzwaniach. Dostałam tylko dwie prace, więc proszę Was, przysyłajcie obrazki. Mogę nawet przedłużyć termin, wystarczy o to  poprosić.

39 komentarzy:

  1. Głosuję na A oraz C.
    PS. Ja się nie wyrobię do soboty z rysunkiem. Mam zajęty tydzień. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh.... A i C co za cudowne połączenie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A D

    No ja tym razem odpuszczam Rysunkowe Wyzwanie, bo Bellweather jest moim rysunkowym koszmarem. A jeśli ją w ogóle zrobię: to nie wg mojego pomysłu stworzonego na początku wyzwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz rysować Bellwether, możesz zrobić np. złą wersję Judy.

      Usuń
    2. Czyli dasz radę wysłać?

      Usuń
    3. Ok, no trudno, ale jak chcesz, to mogę termin przedłużyć :)

      Usuń
    4. Byłoby fajnie. :-)
      Ale nie musisz, jeśli tylko ja się nie wyrobię.

      Usuń
    5. "Ciemna strona mocy"
      No sorry, ale tylko z nią mi się kojarzy zło

      Usuń
    6. Spoko, jak raz człowiek nie narysuje, to nic się nie stanie :)

      Usuń
  4. A i D, zawsze byłem buntownik

    OdpowiedzUsuń
  5. B i D Proszę niech to będzie samiec( rogaty jelonek na przykład)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszanowanko, Uszanowanko. Ja czytałam Twoją ulubioną książkę.

      Usuń
  6. A C :3
    Mogłaby być lisica :3.
    Mam już nawet pomysł:3.
    Mogę narysować :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że chcesz się zgłosić :)

      Usuń
  7. Trudna decyzja, pozwolę sobie nie zagłosować, gdyż zupełnie nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  8. A C
    Niech to będzie zielonooka lisica :D

    OdpowiedzUsuń