mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 14 listopada 2016

Wyróżnieni twórcy: Borba + KT


Tak, tak, wiem. Jeśli znacie ten komiks, to wiecie, że nie ma w nim jakiejś niesamowitej warstwy fabularnej, błyskotliwych zwrotów akcji i tony łez, aaaale jest narysowany w taki sposób, że ja go po prostu uwielbiam!




Judy wchodzi do domu Nicka, kompletnie nie spodziewając się TOTALNEGO ZAGROŻENIA!



NIEEEEE! TY POTWORZE, ZOSTAW MOJEGO KRÓLIKA!


Ufff, to był tylko Nick pokryty perfumami ze skowyjców. A co gdyby zapach tych kwiatków też powodował dziczenie? Mądry ty jesteś, panie lisie?


PRZECIEŻ KRÓLIKI MAJĄ BARDZO WRAŻLIWE SERDUSZKA!!! COŚ TY ZROBIŁ??!!


TERAZ TO NIE MOŻESZ BEZ NIE ŻYĆ, A WIESZ CO?! ONA JUŻ NIE ŻYJE...


Wow, jaki niesamowity zwrot akcji!


Kiedy będę już z kimś w poważnym związku, z pewnością też będę chciał wypróbować taką metodę straszenia. Problem w tym, że ja w ogóle nie jestem straszny! Cóż robić? Może ćwiczyć straszny głos? ZACZNĘ OD WŁĄCZENIA CAPS LOCKA, LEPIEJ?

Borba oprócz tego przedstawia krok po kroku, jak zrobił komiks!


Jak sami widzicie, Borba zaczyna tradycyjnie od szybkiego szkicu, który nie ma być ani ładny, ani szczegółowy. Potem zajmuje się układem paneli na stronę. Zauważcie, że już na tym etapie wie, co będzie się działo w każdym panelu. 
Potem wystarczy "tylko" przerobić szkic na właściwą stronę komiksu. Na końcu oczywiście cienie oraz dialogi.

Wniosek? Borba jest super!
Póki co nie stworzył większej ilości prac z Zootopią, ale jeśli chcecie zapoznać się z jego galerią, to TUTAJ JEST ŹRÓDŁO WSZYSTKICH OBRAZKÓW.

Mere był tak miły, że stworzył posta, który daje mi pretekst do wstawienia Komentarza Tygodnia. A oto i on:


Gnobk natomiast bardzo chciał poznać odpowiedź na pytanie zadane przez Kideu. Jako adminka bloga o Zootopii i jednodniowa redaktorka bloga o kucykach odpowiadam: to tak nie działa.

By zostać bronym, powinieneś:
- oglądać z przyjemnością serial (nie dotyczy administracji FGE),
- posiadać ulubionego kucyka, którego wyższość nad innymi będziesz udowadniał każdemu napotkanemu fanowi,
- mieć do perfekcji opanowane argumentowanie, czemu MLP nie jest serialem tylko dla małych dziewczynek,
- wykrzykiwać w dziwnych momentach Brohoof!,
- na hejty odpowiadać zgodnie z maksymą love and tolerace (tak, też w to nie wierzę),
- i najważniejsze: nie posiadać dziewczyny. Sorry, ale inaczej po prostu nie masz szans na udane broniactwo.

Mam nadzieję, że pomogłam.

32 komentarze:

  1. Czy to przypadeh, że jest tam tytuł piosenki Linkin Parku ¿?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kideu, ogranicz proszę wulgaryzmy.

      Usuń
    2. Jeśli komentarz został usunięty przez administratora bloga, to wiedz, że coś się dzieje.

      Usuń
    3. A co tam pisało, że Rarity to usunęła :v?

      Usuń
    4. Nie powiem bo znowu usunie :/

      Usuń
    5. Może jestem jakiś dziwny, ale skoro Rarity prosi o ograniczenie wulgaryzmów, to chyba w komentarzu były... wulgaryzmy.

      Usuń
    6. Jedno
      Angielskie
      Słowo
      W czasie przeszłym
      Zaczynającym się na "F"

      Ależ ze mnie niegrzeczny chłopczyk... >.<

      Usuń
    7. O Jedno
      Angielskie
      Słowo
      W czasie przeszłym
      Zaczynające się na "F"
      Za dużo,
      Ty niegrzeczny chłopczyku

      Usuń
    8. Chyba
      Tak
      :/

      Może cenzurować
      Albo inne wsio

      Usuń
    9. Cenzura w postaci gwiazdek niezbyt mnie przekonuje.
      Tak, jestem na tym punkcie przewrażliwiona.
      Ty niegrzeczny chłopczyku.

      Usuń
    10. Jest jeszcze sporo innych znaków specjalnych... :v

      Usuń
    11. A to słowo na "F" to fasola oczywiście?

      Usuń
    12. Skoro słowo miało być angielskie, a aktor grający Jasia Fasolę wcielił się również w rolę Johnnego Englisha, to ma to pewien sens.

      Usuń
    13. Zacznijmy od tego, że Jaś Fasola też jest brytolem...

      Usuń
    14. Po cenzurze

      Po moich dokładnych obliczeniach, jestem w 66.(6)% brony.

      (kobieta niskich obyczajów, przesiadująca najczęściej pod latarnią)

      Usuń
  3. Tylko czwartego punktu nie spełniam albo trzeciego. Znaczy że nie jestem. Smuteg

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełniam tylko pierwszy punkt. No cóż... Widocznie nie dane jest mi bycie bronym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy punkt spełniam tylko, no i ostatni też... Bycie samotnym takie samotne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komiks przypomina mi moją sytuację uczuć. Jak się potnie jakaś Milena, to wiedzcie że to ja. A w ogóle to nie płaczcie po mnie. Nikt mnie nie kocha. * Niech ktoś mnie przytuli!*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tuli*
      Ja mam tak samo. Sama nie jesteś.

      Usuń
    2. Nie może być tak źle, przynajmniej masz ładne imię ^^

      Usuń
    3. Ale na nazwisko mam Wunsz. I to niszczy całą magię U_U

      Usuń
    4. Wunsz? Masz prawie gwarantowaną Odpowiedź Tygodnia :D

      Usuń
    5. Czyli już nie mam o co się starać... Moje życie nie ma sensu!
      Idę się zamknąć do szafy, takiej z półkami.

      Usuń
    6. A ja myślałem że tylko mnie nie podoba się moje nazwisko.

      Usuń
    7. Zakładamy klub niszczycieli nazwisk :P

      Usuń