mnie nie widać! yay!

wtorek, 15 listopada 2016

Maskotka bloga

Witajcie! Oto kolejny post, w którym to Wy będziecie mieli okazję stworzyć nową, oryginalną postać.
Po podliczeniu głosów okazało się, że najwięcej osób chce na maskotkę zwierzę należące do psowatych. Poszukałam w internecie najbardziej znanych przedstawicieli tej rodziny. Więc, nie przedłużając:

Maskotka ma być:

A) wilkiem,
B) szakalem,
C) kojotem,
D) fenkiem,
E) lisem (może wydawać się nieoryginalne, ale zawsze można nadać mu niezwykły wygląd itd.)

I uwaga, jeżeli znacie jakiegoś innego przedstawiciela psowatych, na którego chcielibyście zagłosować, napiszcie jego nazwę w komentarzu. Pozostali czytelnicy również mogą na niego głosować, wpisując pod propozycją znak "+".

No to chyba wszystko. Głosujcie na to, co chcecie!

A, i jeszcze mój głos: B.

29 komentarzy:

  1. Głosuję na A,D i E, bo pomysła mam dobrego na nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. C, zrobimy Zwariowane Melodie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonała mnie Twoja argumentacja, ale skoro kojot i tak nie ma szans na wygraną, to zagłosuję na D.

      Usuń
  3. A jesteśmy w Polsce więc AAAAAAA
    Czy ktoś wreszcie zrobi prawdziwego Geralta z Rivi?

    OdpowiedzUsuń
  4. F - szopowate


    Oh, wait, nie ma ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy mi smutno, gdy mi źle
    szakal jest spoko, biorę B.

    OdpowiedzUsuń
  6. D, Ale to taki puszysty fenek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniam głos na D, fenka przebierzemy za Speedy'ego Gonzalesa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczę na wilka ! Chyba wiadomo dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  9. D
    Byle nie wilk, no błagam!

    OdpowiedzUsuń