mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 21 listopada 2016

Poniedziałkowe Aktualności? To się jeszcze okaże!


Jest 22:22 w niedzielę i jeszcze nie wiem, o czym będzie ten post. Ale mam już do niego ten badassowy obrazek, więc wszystko powinno być proste!

22:37
Nie jest... pomocy! Ratunku! Już przybywam, Imperatorze!

No dobrze, zacznijmy od czegoś prostego, a konkretnie...
Mapa fanów Zootopii


Ktoś, a konkretnie pyrophoricitee zrobił mapkę fanów Zootopii na świecie. Wystarczy zaznaczyć kropką miasto, w który mieszkacie (oczywiście nie dokładny adres, to nikomu, uwierzcie, nie jest potrzebne) i można cieszyć się obecnością na tej rozwijającej się mapie.

Zauważyłem, że w Polsce nie ma nikogo, więc sam dodałem pierwszy wskaźnik. :)
Mapę możecie znaleźć: TUTAJ
Instrukcja dodawania punktów: TAM

Na ten moment dodanych jest 101 punktów, więc każdy nowy będzie się bardzo liczył. Wspomóżmy tę akcję!

Zootopia nominowa do People's Choice Awards 2017
Zagłosujcie i wspomóżcie wasz ulubiony film!


Zootopia została nominowana w swojej sztandarowej kategorii, czyli Ulubiony Film Familijny.


Ale szansę na zdobycie nagrody mają także Ginnifer Goodwin, która wcieliła się w rolę uwielbianej przez nas Judy oraz Jason Bateman, którego głos słyszeliśmy za każdym razem, gdy Nick poruszał ustami (no chyba, że oglądaliście wersję z dubbingiem).


A i zapomniałbym, zagłosować możecie tutaj -> People's Choice Awards 2017
Powyżej jest głosowanie na ulubiony film dla całej rodziny, natomiast na ulubiony film tutaj, a na ulubionych aktorów głosowych tu. Żadna rejestracja ani łączenie z kontem na Facebooku nie jest wymagane.
Słusznie, Rarity! Dobrze, że to lepiej opisałaś. :)


Okej, to teraz pora na jakiś mało ważny news...
Zootopia dostała nagrodę dziecięcą BAFTA w kategorii film!

Nagrody Dziecięce Brytyjskiej Akademii są wręczane od 1969 roku i z czasem, gdy przybywało kategorii, rozrosły się na tyle, by zasłużyć na osobną ceremonię.
Dlatego to nie jest byle jaka nagroda, choć przyznaję, że nie wszystkim mogła obić się o uszy.



No i nie mogę się nie cieszyć, bo nagrodę dostała nie tylko Zootopia, ale także dwa seriale, które lubię i szanuję - The Amazing World of Gumball i We Bare Bears! Otwieramy szampana!

Skoro już mamy Aktualności, to możemy wrócić do tradycji i zamieścić w nich Komentarz Tygodnia. Standardowo został on wybrany przez Gnobka.



Przecież słowo Wunsz zawiera w sobie magię! Trzeba tylko umieć to dostrzec, co prawie udało się pewnemu adminowi z FGE, który przybrał pseudonim Wonsz. O krok, tak blisko... 
Wiedzieliście, że po ślubie małżonkowie mogą przyjąć nazwisko męża, żony, bądź podwójne (dotyczy to też mężczyzny). Natomiast gdy oboje mają już podwójne nazwiska, mogą prawie dowolnie się powymieniać ich członami. Zaś dzieci też mogą nazwać dowolnie, przy czym dwójka dzieci z tego samego małżeństwa wcale nie musi mieć tych samych nazwisk.
To nie żaden ship. Tylko dowód na to, jak bogini pokazywała cuda prawa swym poddanym.


Postanowiłam dziś, że skoro mamy Aktualności, to należy je jakoś uczcić. Powyższy Komentarz Tygodnia był standardowym KT, pojawiającym się niezależnie od obecności bądź braku Poniedziałkowych. Jednak Aktualności zasługują na własny Komentarz Jakiegoś Tam Dłuższego Czasu, który jest efektem mojego chwilowego kaprysu. A oto i on:


Autorem (cóż za koincydencja!) jest Gnobk, którego freudowska pomyłka bardzo przypadła mi do gustu. Najwidoczniej ktoś tu nie został otumaniony przez obecność na tronie królika - marionetki i wie, jak naprawdę mają się sprawy na blogu...

11 komentarzy:

  1. Kliknęłam przypadkowy znacznik na mapie, wylosowałam Merego. Yay!

    OdpowiedzUsuń
  2. We will take Meresalem! RARITY VULT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zaczynam myśleć o tym, jak to zmienić nazwisko. Może ma ładne znacznie jeżeli chodzi o Niemiecki. Ale co z tego, jeżeli na co dzień nazywają mnie wężem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być gorzej. Ja w przedszkolu byłam szczepionką i dzieci przede mną uciekały przez to :(. Ja tam lubię węże jako zwierzęta ;)

      Usuń
  4. I tak oto, Mere jako Imperator i Założyciel dorobił się jeszcze tytułu Pierwszego Zarejestrowanego. Nie byle co!
    Rarity... przerażasz mnie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli powiem, że Judy i Jack Savage to ship JakiegośTamCzasu, to wyjdzie na to, że się czepiam?

    OdpowiedzUsuń
  6. Echem... Ale mamy nadzieje że NIKT NORMALNY nie oglądał zootopii z dubbingiem PRAWDA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja oglądałem Zootopię z dubbingiem, bo nie miałem za bardzo wtedy wyboru... Ale cóż, nigdy nie uważałem się za normalnego. :-P

      Usuń
    2. W sumie to nie było wyboru. Jeśli ktoś chciał oglądać Zootopię bez dubbingu to mógł jedynie dźwięk wyłączyć (opcjonalnie zatkać uszy).

      Usuń