mnie nie widać! yay!

czwartek, 29 czerwca 2017

"Zazdroszczę" - Zwierzęce Memy #6

Wkrótce w kinach...

No cześć! Witam was w ten piękny wakacyjny już dzień, gdy to pisałem było 30 stopni w cieniu, a to z kolei nie za bardzo pomaga przy pisaniu postów. W dzisiejszy odcinek będzie czysto osobisty, będę zazdrościć, i zazdrościć, i zazdrościć. Taka swoista Kidełowa Wyliczanka i całe szczęście, że przeplatana memami naszej ukochanej animacji, yay ^^



chociaż u nas słuchawki są poprawnie nałożone

Zazdroszczę ludziom ich bezproblemowości, na poziomie osobistym, jak i towarzyskim. Zazdroszczę ludziom chęci do życia oraz chęci do pracy. Patrzę teraz na Mr. B i jego zapał do pisania bloga. Zazdroszczę poniekąd jego blogoholizmowi i ekokwencji. Zazdroszczę ludziom odwagi by zagadać to zupełnie obcych osób. Zazdroszczę ich wiary w innych oraz zazdroszczę im ufności.

traitor!

Zazdroszczę ludziom, że potrafią być szczęśliwi oraz szczęśliwi ze sobą. Zazdroszczę każdej parze, że wciąż są ze sobą, że ich związek trwa, że się wciąż kochają ponad życie. Zazdroszczę po trochu wszystkim byłym mojej najlepszej przyjaciółki. Oj zazdroszczę cię... tak się starasz zawsze...

to ja

Zazdroszczę wszelkiej maści artystom, zazdroszczę każdemu człowiekowi, któremu nie wychodzą zmutowane potwory gdy tylko złapią się za ołówek. Zazdroszczę tym, którzy potrafią rysować z pamięci. Zazdroszczę im sławy, której dzięki temu osiągnęli, zazdroszczę im, że spełnili swoje marzenia.

a jednak anime!

Zazdroszczę po części dzisiejszym youtuberom. Zazdroszczę im tego co robią. Zazdroszczę im sławy, oraz zadroszczę im tego, że robią to co kochają zarabiając przy tym niemałe sumki. Zazdroszczę im całej rzeszy fanów, ale tylko tych mądrych i z własnym rozumem. Zazdroszczę subskrypcji (a niech cię yt!).

Gdy w końcu przychodzą wakacje

Zazdroszcze... zwierzętom domowym? Tak, myślę, że tak. Bo kto, jak nie one, nie mają najłatwiejszego życia na ziemi? Pomyślcie, jaki jest największy problem psa? Gdzie schowa kość? Trzeba kupę, ale nie ma gdzie? No właśnie. Chcę być psem! TAK NAPRAWDĘ TO SZOPEM, ALE CIIIII :>

Koniec żalenia się, czas na memy by czytelnicy

Autor: Zemyt

"Witam, zaciekawiła mnie twoja seria memów, dlatego przesyłam mojego właściwie pierwszego mema jakiego stworzyłem - zgodnie z wybranym na ten tydzień tłem."
Chylę czoło, jestem genialny

Autor: Pan X (a.k.a. Inkwizytor X)

O tak, Grzesiu...
(pech chciał, że coś poszło nie tak wysyłając mailem, więc dorwałem go na Discordzie :v)

Autor: Jeleń Virax

Dobrze, że ostrzegłeś przed spoilerem + 5 do fajności.

Standardowe męczenie was nudnym tekstem - check
Standardowe 3 memy - check
Standardowe przypomnienie na jaki mail macie przesyłać memy ( thekideu@gmail.com ) - check
Standardowe dodanie nowego tła - check

I TY MOŻESZ ZOSTAĆ MEMIARZEM!


Thats all folks!

10 komentarzy:

  1. Wszystko super, ale jakim cudem zazdrościsz mi "ekokwencji" jak ja nawet nie wiem co to? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elokwencja:
      1. «umiejętność pięknego wysławiania się»
      2. iron. «gadulstwo»

      Usuń
    2. To wiem doskonale, śmiałem się z literówki :)

      Usuń
    3. heh, musiałem ją zrobić...

      Usuń
    4. on tutaj nam się omal nie zabija, a ty go jeszcze dobijasz? :C

      Usuń
    5. @LodowyPingwin Wróciłaś!

      Usuń
    6. @Rarity
      Tak naprawdę to przez cały czas ciągle was czytałam, ale nie miałam ochoty spamować durnymi komentarzami na poziomie niższym niż poziom inteligencji typowego "PoKe^^0n@".

      Usuń
  2. A co ma 404 do dostępu do bazy danych ? :P

    OdpowiedzUsuń