mnie nie widać! yay!

niedziela, 18 czerwca 2017

"Jeszcze tylko po tyłku i wakacje" - Zwierzęce Memy #5

teraz możecie używać tego mema w dyskusjach :3

No cześć! To już piąty odcinek mojej jakże oryginalnej serii z memami, którego nie pisze się w przeciągu dwóch godzin maksimum bez jakiegokolwiek wysiłku. Witam w Zwierzęcych Memach #5!


Judy does 9/11

Powoli się zbliżamy do okresu wakacyjnego, niektórzy już sobie zrobili wolne od szkoły i przyjdą na rozdanie świadectw, inni będą zdawać poprawki w sierpniu, jeszcze inni: będą zdawać kwalifikacje zawodowe, jak ja. Mimo, że jest to już luźny okres po wystawieniu ocen, to jednak nie jest koniec pracy. O ile egzamin teoretyczny to pikuś (Pan Pikuś, ignorancie!), tak praktycznego się obawiam.

nie rozumiem o co im chodzi...

Pomyślcie - macie wykonać zlecenie transportowe, wybrać trasę, skonstruować harmonogram kierowcy, wyliczyć palety ładunku, ich objętość i ciężar, wybrać środek transportu, wyliczyć współczynniki jeśli zadanie jest wyjątkowo paskudne, oraz wypełnić całą papierologię wykonując wszystko na 75% dobrze by zaliczyć. Witamy na logistyce trzeciego roku!

...a za rogiem czeka już Genji...

Fun fact jest taki, że nowy odcinek MLP będę miał w dniu pisaniu teorii (dlaczego akurat ren z Discordem...) Mam nadzieję, że wszystko napiszę i będę mógł zrobić sobie przerwę od nauki. Tylko tą zrobię sobie dopiero w sierpniu. Dlaczego? Płatne praktyki sobie załatwiam.

całe życie w błędzie...

Jestem typem lenia. Robię jak muszę. Więc do praktyk się zmusiłem (badumtss). Miałem z nimi niemały dylemat: 1500zł na ręke za miesiąc, oraz zakład, który już znałem, oraz jakie tam  są realia pracy. Wyzysk człowieka, praca po 8 godzin i nie wiesz gdzie trafisz następnego dnia. Jako praktykant masz na plecach niewidzialną karteczkę z napisem "Przynieś, podaj, pozamiataj." Praktycznie nie ma się tam związku z tym czego się uczysz, tylko robisz z poziomu zwykłego szarego pracownika, którym w teorii to ty masz zarządzać.

...ale jak to Zootopia nie anime? :(

Dobra rozpisałem się o sobie, piszczcie w komentarzach jak wy będziecie spędzać wakacje, tymczasem przejdźmy do memów nadesłanych przez was.

Autorka: Clariss39

"Pierwsze myśli podobno są zawsze najlepsze."
Podobno tak, na ostatnim sprawdzianie z WOSu tak miałem...

Autor: Redakcyjny Jeleń (no wiecie, Virax...)

Hodor.
Hodor!

Jak zwykle liczebnością się nie wykazaliście, ale nie martwcie się, już się przyzwyczaiłem do porażek gdyż sam nią jestem.

I TY MOŻESZ ZOSTAĆ MEMIARZEM!

Memy ślijcie na mojego maila thekideu@gmail.com, a tłem tygodnia jest: *werble*


Dzięki, że nie dajecie mi powodów do samobójstwa, bo post jest klikalny (serio Kideł musisz tą depresję siać, nie możesz się powstrzymać?). Trzymajcie się cześć!

4 komentarze:

  1. Mnie się tam podoba twój pomysł na serię. Sam się na tym nie znam, ale może się coś ogarnie, w końcu painta chyba każdy umie obsłużyć.
    A odnośnie wakacji, cóż - latanie po całym kraju wszerz i wzdłuż w celu... nie nie odpoczynku... w celu dostarczenia papierologii na studia.
    #kraj_bez_biurokracji.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zootopia to nie anime"
    "Anime (jap. アニメ?) – skrót słowny w języku japońskim, pochodzący od angielskiego słowa "animation", które jest wymawiane po japońsku animēshon. Oznacza ono film animowany, z tym że w Japonii terminem tym określa się wszystkie filmy i seriale animowane, bez względu na kraj ich pochodzenia."
    Jeśli przyjąć japońską definicję, ban był bezpodstawny. :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku jadę pod koniec sierpnia na Gamescon. (około 20-stego) A tak poza tym to pewnie w tym roku do Austrii.

    OdpowiedzUsuń