mnie nie widać! yay!

wtorek, 13 czerwca 2017

Return to Zootopia doczeka się pełnometrażowej animacji!


Tak jest! Fanowski film o Zootopii doczekał się zapowiedzi pełnometrażowego filmu. Więcej w rozwinięciu

Na kanał Browntable została wrzucone informacje o przebiegu prac nad Return to Zootopia. Jest to ważna informacja dla każdego fana, który na bieżąco śledził ten projekt. Sama produkcja jest prawdopodobnie największym przedsięwzięciem w fandomie. Animacja ma pojawić się jednak nie tylko jako film (oznaczonym jako PG-13), ale także jako seria. Czym to się będzie różniło? Film będzie brutalniejszy (ale nie bez przesady, w końcu to tylko PG-13), będzie na pewno mniej miodnie. Zapowiedź pierwszego odcinka została zaplanowana na okres miesięcy, natomiast film na rok 2018 (może w końcu będą jakieś informacje na temat oficjalnego Zwierzogrodu? Chętnie poczekam oglądając fanowską animację :3). Autor także chwali się na jakim poziomie prac jest obecnie, demonstrując to na klatce z Judy i wygląda to rewelacyjnie.
Powiem szczerze, że nigdy nie byłem zainteresowany tą fandomową twórczością, ale po obejrzeniu trailera i teraz tego video... czekam z niecierpliwością!
Niżej zamieszczam dla was nieco ponad czterominutową zapowiedź, trzymajcie się ciepło, cześć!



15 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jakoś mnie to nie dziwi ;)

      Usuń
    2. Czemu? Nie jestem prawdziwą fanką. To chyba prawda ;( Zwierzogród oglądałam mniej niż dwadzieścia razy. To potworne i w dodatku olewam tyle różnych fandomowych projektów.
      Pamiętajcie jeżeli chcecie być prawdziwymi fanami to nie róbcie tak jak ja!

      Usuń
    3. I w dodatku wymieniłem avatara z Judy na jakąś "Starlight Glimmer" kto to w ogóle jest?

      Usuń
    4. Jakiś trzeciorzędny pucyk z takiego serialu dla małych dziewczynek. My little Konik" czy jakoś tak. Podobno dorośli ludzie się tym jarają i to jest dziwne

      Usuń
  3. Jakoś nie jestem ciepło go tego ustawiona :/
    Byle tego nie spartolili albo nie dokończyli.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to nie miał być pełnometrażowy film od początku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby. Zależy też co mieli przez to na myśli.

      Usuń
  5. Szczekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczy sią z czasem, co z tego wyjdzie, ale zawsze będzie jakiś temat żeby się nim zająć jak się społeczność fanów będzie nudziła.

    OdpowiedzUsuń