mnie nie widać! yay!

piątek, 2 czerwca 2017

Najkrócej

Takie wspomnienie, kiedy szukałem wszędzie artów z Zootopii do artykułów i ten chyba wspominam najlepiej

Dużo o tym myślałem i doszedłem do wniosku, iż nie mogę być tutaj redaktorem. Dołączyłem do redakcji stosunkowo niedawno, bowiem w kwietniu, niczym specjalnym się nie odznaczyłem, chociaż zootopiańską Olimpiadę zorganizowałem. Dziękuje wszystkim, a w szczególności Polineksowi - on mi zaufał, że zostanę na dłużej, a ja go zawiodłem. 


Cóż mogę mówić - było miło, fajnie, ale muszę stąd zwiewać. Ten blog to jest kompletnie inny świat niż mój. Co prawda mam pomysły na nowe artykuły, ale czuję, że pisanie tutaj nie jest jednym z moich przeznaczeń. Może kiedyś wrócę, kiedy czegoś w życiu będzie mi brakowało, ale dziś muszę się z wami pożegnać. Dziękuję wam za wszystko kochane pyszczki, Stay Tunned! 

6 komentarzy:

  1. Szkoda :( napisałeś wiele naprawdę fajnych artykułów :(
    Niech PIASEK bedzie z tobą!
    PS Manchester united zawsze górą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz i że byłeś tak krótko. Żegnaj, Puszysty Koto-Żubrze!

    OdpowiedzUsuń