mnie nie widać! yay!

piątek, 9 czerwca 2017

"FURRRRIES!" - Zwierzęce Memy #4


No cześć! W dzisiejszym odcinku Zwierzęcych Memów, zagłębimy się nieco w temat mroczny - Zootopia, a pewien fandom na literę "f". Dlaczego? Bo mam dużo tego towaru, siedziało się w tych shitposterskich grupach, nie?

ATTENTION/ACHTUNG/UWAGA!

W tym poście poruszę drażliwy temat mrocznej części fandomów, zamieszczę tam własną osobistą opinię, Jeśli jesteś tu tylko dla memów, to lepiej dla ciebie. Przejdżmy do posta właściwego.

No właśnie, shitpost. Piękne czasy, które już nie wrócą. Sporo się działo w takich zamkniętych grupach (anglojęzycznych zresztą), inside joke'i leciały codziennie, podobnie jak jakiś mem/obrazek/"obrazek niebezpieczny dla oka", wiecie o czym mówię. Mimo to, nie zniechęcałem się, obserwowałem ich dalej, bo wiecie... hehe... memy...

jakby trochę o mnie

No właśnie, Zootopia to jednak była dobra animacja i to na tyle, że... mamy więcej futrzaków w fandomie. Bardzo dobrze, że nowi ludzie doszli, kolejne znajomości, ciekawe rozmowy, i mniejszy stosunek "normalnych" do z nieco spaczonymi umysłami. Dla mnie ci ludzie nie istnieją, odcinam się od nich na każdy możliwy sposób. Już wolę politykę oglądać, nie mam takiego odruchu wymiotnego.

Fajny wierszyk

No tak. Jesteśmy już w tym temacie. Skaza na fandomie Zwierzogrodu jak i furries. Pytanie brzmi: "kto jest bardziej chory: ten kto tworzy, czy ten kto to ogląda i lubi?" Wiadomo, że to pierwsze lol

To też o mnie...

Dobra, staczam się w kontrowersyjny temat, wróćmy do historyjek shitpostu. Pierwsza: wojenki między zamkniętymi grupami. Nie rozumiem czemu, ale one z jakiegoś powodu się nie lubiły, dogryzanie sobie, żarciki itp. Drugie to fakt, że strony zżynały od siebie content, jedna coś wrzuciła, to po jakimś czasie można było znaleźć to samo u konkurencji. Normalka.

a ty co myślałeś zboczeńcu?

No i takie obrazki były na porządku dziennym. Były. Teraz wszystko jest praktycznie martwe (jak ja w środeczku <3). Wielka szkoda, naprawdę, może na sequel Zootopii shitpost ożyje na nowo.

Za dużo memów o mnie...

No i padło to słowo. Wiem, że czytają mnie też dużo młodych ludzi (a bo ty nie jesteś młody Kideł?), więc chcę wam coś powiedzieć:
"Yiff jest złe, tak samo jak słowa z gifa. Nawet nie próbujcie tego googlować"

W sumie to tyle, trochę brudno się zrobiło, ale przejdźmy do mojej ulubionej części postów: memy od czytelników! ^^

Autorka: Clariss39

"Kiedy jesteś shiperką Wildehopps, ale podpis idealnie pasuje do klatki."
Litrówka, wróg każdego mema...

Autor: Jeleń Virax
"Mem na szybko"
Przynajmniej jest...

Autor: ドミニック (jak ja mam to wymówić, halp)

"Ten uczuć towarzyszący obwieszczeniu Polineksa"
Jeśli ktoś nie wie o jakie obwieszczenie, to macie linka.
Nasz Wielki Wódz Pol In Eks i Wszechładne ZUO inspiruje obywateli Zootopii Północnej.

Tyle.

I ty możesz zostać memiarzem!
Mem na kolejny czas około tygodnia:

Standardowo, memy ślijcie na maila thekideu@gmail.com

See ya next time!

8 komentarzy:

  1. Akurat fandom żyje i ma się dobrze, zapraszam na r/zootopia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Memy to ewidetnie moja ulubiona eria :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic jest poprostu czymś, co jest czymś, a jednocześnie jest niczym .

    OdpowiedzUsuń
  4. co rozumiesz przez człowiek "normalny" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odbiegający od powszechnie uznanych stosowne (podałeś definicję, głąbie)

      W tym wypadku mam na myśli osoby nastawione na to zjawisko pasywnie: wiedzą o jego istnieniu, ale nie interesuje ich to i sami nie tworzą niczego tego typu. Nie znam statystyk, ale wierzę, że pasywne futrzaki są większością, zresztą patrząc na osobliwość tematu, to myślę, że mam rację.

      Usuń