mnie nie widać! yay!

środa, 18 maja 2016

Środowe Aktualności II

Jest taki miękki i kochany!

Oto drugie wydanie aktualności. Tym razem nie w poniedziałek a w środę. Jak się okazuje, nazwa jest bardzo generyczna i łatwo ją dostosować do danego dnia tygodnia. Gorzej, jak czytelnicy będą szukać Środowych Aktualności I... wciąż to jednak lepsze niż Środowe Aktualności I (II).



Nowy admin!
Przede wszystkim chciałbym wspomnieć, o przyznaniu Rarity uprawnień administracyjnych na blogu. 
Tak, Rarity została adminką i teraz ona tu rządzi (jeszcze jestem ja!).
Potrzebowaliśmy kogoś poza mną, bo wiele ustawień blogowych nie jest dostępnych dla redaktorów, a ja też nie jestem zawsze dostępny. A dzięki nim pani admin mogła dzisiaj poprawić mojego posta, w którym popełniłem głupotę.
Tak więc awans Rarity oznacza lepszą jakość bloga For Glorious Zootopia. :)


Drugą rzeczą, jaką chciałbym poruszyć, są statystyki. Tym razem nie filmowe, ale blogowe.


Statystyki wyświetleń wydają się może nudne, ale mam doświadczenie z bloga FGE, że część z Was bardzo się nimi interesuje.

Ogólna tendencja wskazuje na stały wzrost ilości wyświetleń na dzień. Co prawda blog istnieje tylko od 1 kwietnia, więc niecałe 2 miesiące, ale uważam, że już radzi sobie lepiej, niż początkowo planowałem.

Jeszcze niedawno ilość wyświetleń wynosiła 200 - 400 dziennie. Teraz jest to 500 - 800.
A przedwczoraj, 16 maja po raz pierwszy i mam nadzieję, że nie po raz ostatni przekroczyliśmy próg 1000 wyświetleń. Wszystko to dzięki Wam (może nikt nie spamował F5 i wynik jest uczciwy).

A i warto dodać, że z dniem dzisiejszym prawdopodobnie ilość wyświetleń bloga w maju przekroczy liczbę "kliknięć" w kwietniu. A ponieważ jest ledwo po połowie maja, wygląda na to, że będzie spory przyrost w stosunku do poprzedniego miesiąca. Oby tak dalej!


I po trzecie: forum
Forum dopiero raczkuje, ale i tak uważam, że 17 zarejestrowanych osób (nie liczę swojego testowego multikonta) to niezły wynik. Jest kameralnie, ale i tak w ciągu tych paru dni opublikowane zostało prawie 200 postów w 36 różnych tematach.
To mi już wystarczy, by wiedzieć, że dobrze zrobiłem dając się namówić na jego założenie. :)

Czy potrzeba nam więcej czytelników? Tak, ale wynika to z tego, że wiele osób po prostu o nas nie wie. Fandom mógłby być znaczenie większy, ale potencjalni odbiorcy po prostu nie wiedzą, czy mają w ogóle czego szukać.
Nie znam się na reklamie, nie wiem czy dobrym rozwiązaniem jest rejestrowanie się do każdej grupy facebookowej o Disneyu i szerzenie "dobrej nowiny" o FGZ albo pisanie w komentarzach pod filmikami na YT: "Zapraszam na mojego słodkiego blogaska" (pozdro, dla tych, którzy pamiętają czasy, gdy ludzie tak reklamowali blogi na Onecie). Tak, nie mam parcia na szkło.
Pytanie, czy potrzebujemy większej liczby osób. Fandom mamy spokojny i radosny (hej, nawet nie mamy jeszcze regulaminu na forum) jak mało który właśnie dlatego, że jest nas mało. I tylko powolna integracja może nam zapewnić dalszy spokój.


Jeśli jednak wiesz, gdzie można szepnąć o nas dobre słówko i uważa, że warto to zrobić, to będziemy wdzięczni.

4 komentarze:

  1. A komentarz tygodnia? Dobrze, tym razem znowu ja wybiorę, a jest nim komentarz... Merego Jumpa! Tak, znowu Mere dostał komentarz tygodnia, który pojawił się pod postem o treści "Niesamowita Szczegółowość Zootopii" o treści:
    "Tak naprawdę to miałem materiał na te poniedziałkowe, ale nie miałem czasu. :o"
    Jak widzicie, Mere dostaje na razie 100% wszystkich KT. Jeśli chcecie dostąpić zaszczytu jakim jest pokonanie admina FGZ musicie wysilić mózgownicę i pisać więcej komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu administracji bloga dziękuję za pomoc i niniejszym mianuję Cię Oficjalnym Przyznawaczem Komentarza Tygodnia na FGZ.
      Postulat pisania większej ilości komentarzy jest piękny, popieram całym sercem.

      Usuń
    2. Komentarz tygodnia? Dla mnie?
      Dziękuję! :3

      Usuń
  2. Obiecałem Panu X, że dam link na blogu... No to daję: https://www.wattpad.com/286667955-tajne-akta-zwierzogrodu-prolog

    OdpowiedzUsuń