mnie nie widać! yay!

środa, 11 maja 2016

Premiera Zwierzogrodu na Blu-ray i DVD 20 czerwca


Pisałem już o światowej premierze Zootopii na Blu-ray i DVD, ale nie pisałem jeszcze o premierze wersji polskiej.
Ta jak się okazuje będzie 20 czerwca, czyli dwa tygodnie od tej światowej.
Konkretnie będą trzy wersje filmu, jakie będzie można zakupić na naszym rynku.



Wybaczcie za malutkie wersje okładek. Póki co nie znalazłem innych.

1. Wersja na DVD
Najbardziej okrojona, bo nie będzie zawierać żadnych dodatków poza zwiastunami. No i nie będzie w takiej dobrej jakości jak ta z Blu-ray (wolę to zanzaczyć - jeśli interesuje was Full HD - to nie ta wersja).

Wersje językowe filmu, jakie otrzymamy to oczywiście polski dubbing, a także angielska, słowacka i czeska.
Zwłaszcza z tymi dwiema ostatnimi będzie wiele śmiechu, coś czuję. :P
Napisy: słowackie, polskie, czeskie, angielskie dla niesłyszących
Dźwięk: 5.1 Dolby polski, angielski, czeski, słowacki

Źródło

2. Wersja na Blu-ray.
Inna okładka, wersja Full HD oraz sporo dodatkowej zawartości! Pisałem już o tym przy okazji wersji oryginalnej, ale teraz mam oficjalne nazwy tych dodatków po polsku:
  • Rekonesans: przygoda z życia wzięta, 
  • Geneza zwierzęcej opowieści, 
  • Zoologia: przy okrągłym stole, 
  • Muzyka filmowa, 
  • Tajne akta zwierzogrodzkiej policji, 
  • Teledysk "Try Everything", 
  • Bohaterowie drugiego planu, 
  • Sceny usunięte: 
    1. Alternatywny początek filmu, 
    2. Dziki park rozrywki, 
    3. Hops tęskni za domem, 
    4. Praca w terenie, 
    5. Dżambolody: alternatywna scena, 
    6. Mieszkanie Hops, 
    7. Obroża.
Wersje językowe filmu:polski dubbing, a także wersja angielska, słowacka i czeska. 
Napisy: Trochę inne niż w wersji na DVD: polskie, arabskie, czeskie, greckie, angielskie dla niesłyszących (wygląda więc na to, że wypada słowacki... dziwne, ale za to dochodzą napisy arabskie i greckie).
Dźwięk:  5.1 DTS Digital Surround polski, angielski, czeski, grecki, arabski (czyli znowu dostajemy arabskie i greckie w scenie słowackich).



3. Wersja Blu-ray 3D
Mamy tutaj aż dwie płyty Blu-ray dla tych szczęśliwców, którzy mogą oglądać w 3D (choć przypadkowo byłem na tej wersji w kinie i choć jestem entuzjastą, to nie widziałem różnicy).
Co ciekawe, nie ma tu nic o dodatkach, choć dziwne, żeby ich nie było... 

Znowu lekkie zmiany w napisach: polskie, arabskie, czeskie, duńskie, fińskie, norweskie, szwedzkie, angielskie dla niesłyszących
I analogiczne w dźwięku: 5.1 DTS Digital Surround polski, angielski, czeski, arabski, duńskie, fińskie, norweskie, szwedzkie


Podsumowanie:
..................... polecicie jakiś dobry a tani odtwarzacz Blu-ray? Konsola odpada, bo jestem raczej entuzjastą PC-tów, a właśnie odkładam fundusze. :D

6 komentarzy:

  1. W wersji 3D mamy płytę z filmem 3D i bez dodatków + normalne wydanie 2D z dodatkami. Stąd aż dwie płyty w tym wydaniu.
    Główna wada wszystkich wydań to brak komentarza audio reżyserów ... Taki " Dobry Dinozaur ' je ma, a " Zootopia " nie, choć reżyserzy tak chętnie udzielają się publicznie ... Jeśli Macie okazję zadać pytanie na Twitterze, to zapytajcie Howarda lub Moore'a o tą kwestię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawiła się okładka wersji Steelbook Limited Edition dostępnej we Włoszech ( u nas na razie cicho o takiej wersji ,ale " Dobry Dinozaur " ją dostał ):

    http://ecx.images-amazon.com/images/I/91VeS-kyBEL._SL700_.jpg

    Fajnie by było, jakby i u nas to wydali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mere jak kupisz i obejrzysz na Blu-Ray, to wyślij mi ten odtwarzacz, a ja od razu po obejrzeniu Ci go odeślę w nienaruszonym stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sobie DVD "Zootopii" - miodzio jest mieć film w kolekcji na własnym krążku, ale poskąpienie dodatków wnerwia mnie niewymownie. Ja wiem, rozumiem, że tak starają się pchać ludzi w kierunku Blu-ray, ale dorzucić do płyty tylko dwa zwiastuny? To poziom podrzędnych wytwórni z tytułami na jeden raz, a nie światowego giganta, jakim jest Disney. Najzwyklejsza w świecie chałtura i skąpstwo, co widać chociażby po nudnym ekranie startowym. Dobrze pamiętam, jak na DVD poza filmem mieściło się masę dodatków, wersję z komentarzem twórców, czasem gry... co za krok w tył.
    Szkoda, że tak fantastyczny film dostał takie mierne wydanie. :(

    Z wyrazami szacunku
    Kazik

    OdpowiedzUsuń