mnie nie widać! yay!

niedziela, 24 kwietnia 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #6

Google nie może znaleźć tego obrazka. To skąd ja go mam?!

Przysięgam, że początkowo nazwa tej serii była bardziej odkrywcza, ale potem Eljonek ją popsuła.
Nie uwierzycie, ale dziś będą obrazki o Judy, o Nicku, pewnie pojawi się jakaś inna spotkać z filmu i dużo, dużo shippingów.




Niektóre arty posiadają niesamowity poziom szczegółowości.


Mam sentyment do takiego sposobu rysowania, że postać jest rysowana bardzo prosto, wręcz karykaturalnie prosto, ale pozostałe elementy jak tła czy przedmioty są bardziej skomplikowane.


Tak naprawdę to wciąż lubię Bellwether. Uważam ją za ciekawą postać, ale... o tym jeszcze będzie artykuł/


Tak trochę świątecznie :)


Tej wersji Czerwonego Kapturka nie znałem...


Zagralibyście w Zootopia Video Game: The Tale of Two Buddy Cops, Fox and Bunny Extended Edition wydaną na rynek japoński? Może kiedyś ktoś zrobi. ;__;

4 komentarze:

  1. Tak! Zrób artykuł o Bellwether , również całkiem ją lubię z tego powodu iż nie jest tak do końca zła. Mogłaby nawet uchodzić za postać tragiczną :( .
    A co do ostatniego obrazka to chciałbym żeby telltale games zrobiło grę ( marzenie ) , ale prędzej powstanie visual novel ( choćby fanowskie ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się tylko, czy umieścić to w teoriach czy zrobić dokładną analizę. Pomyślę. :)
      A gra od Telltale to także moje marzenie!

      Usuń
    2. Mógłbyś zrobić serię na temat analiz postaci np:
      -jak wydarzenia z dzieciństwa wpłynęły na Nicka?
      -na temat Obłoczek jak wyżej
      -coś o Judy by się znalazło pewnie
      -do Zoologii mógłbyś wstawić post na temat tej substancji wywołującej "drapieżność drapieżników"

      Usuń
    3. Dobre pomysły! Zapamiętam i wykorzystam :D

      Usuń