mnie nie widać! yay!

wtorek, 26 kwietnia 2016

Zootopia w "Tańcu z gwiazdami"

Jakiś czas temu w USA odbył się odcinek programu "Taniec z gwiazdami" poświęcony Disneyowi. Oczywiście nie mogło w nim zabraknąć Zootopii!


Pomijając parę tańczącą z Gazellą było też pełno nawiązań jak Flash pokazujący nr do głosowania albo na początku poniższego filmiku:
Nie mogło też zabraknąć samego Nicka od 6:54 w filmiku na dole:

Jak oceniacie występ? Dla tych co też chcieliby tańczyć z Gazellą polecam stronę dancingwithgazelle.com.

9 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to odnalazłaś i nie chcę wiedzieć. Świetna robota :)
    Ps.Stronka przezabawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakiś czas temu, w polskiej edycji TZG też tańczyli do muzyki z animacji, ale Zootopii oczywiście nie było. Były tylko jakieś beznadziejne piosenki z klasyków Disneya (po angielsku) oraz piosenka z Frozen i z Madagaskaru (oczywiście te dwie MUSIAŁY być po polsku by mnie zdołować. Nie cierpię polskiej wersji językowej Let it Go). Choreografie były tragiczne. Dlatego na polską edycję Tańca z Gwiazdami mam focha for ever, jednak ten odcinek z oryginalnej wersji TZG chętnie obejrzę.
    PS. Janet J, jeśli czytasz te słowa, to poinformuj Merego, że w niektórych Empikach są naklejki z Zootopii, jednak pod nazwami: Zootropolis, Zoomania, itp...
    Mogę mu wysłać zdjęcia zakupionej przeze mnie saszetki(zdjęcia robione telefonem, więc słabej jakości). Może jakby kupił, to napisały recenzję? Raczej będzie go na nie stać, bo jedna saszetka kosztuje 2 zł.
    Już sobie wyobrażam, jaki dialog odbyły się przy kasie:
    Kasjerka: Czemu kupujesz naklejki z bajki o zwierzętach?
    Mere: Eee... to dla mojej córki!
    Ktoś z kolejki: Jakoś nie widziałem nigdy cię z córką!
    Mere: ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę w okolicach Empika, to kupię.
      Alternatywne wersje tej rozmowy:
      Kasjerka: Czemu kupujesz naklejki z bajki o zwierzętach?
      Ja: To animacja komputerowa, która niedługo zarobi miliard dolarów!!!!111oneone

      Kasjerka: Czemu kupujesz naklejki z bajki o zwierzętach?
      Ja: By zrobić recenzję na bloga.
      Kasjerka: Nic nie musisz dodawać, rozumiem!

      Usuń
    2. Ja też nienawidzę Let it go po polsku a najbardziej fałszowali przy Pinokiu -.-
      Co do naklejek fajnie jakbyś dał/ła fotki w tej grupie https://www.facebook.com/groups/1102230499817140

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Alternatywna wersja tej rozmowy:
      Kasjerka: Dlaczego kupujesz naklejki z bajki o zwierzętach?
      Mere: Jestem Mere.
      Kasjerka: Nic więcej nie mów, kapuję. Jesteś tym redaktorem z For Glorious Zootopia?
      Mere: Tak, ale w zasadzie jestem tam...
      Kasjerka: O, to świetnie! Dałbyś mi autograf Kiranii?
      Mere: Kogo?
      Kasjerka: No, ta adminka z FGZ. Ta co wstawia fajne posty.
      Mere: ...To ja już poproszę te naklejki.

      Usuń
    5. Bnobk, ciiiszej, bo mnie Mere wywali za odbijanie fanów :I

      Usuń
    6. Janet.J, fajnie że się zgadzamy co do kwestii polskiej wersji Let it go.
      Nie wiem, czy uda mi się wysłać te zdjęcia, bo jest pewien problem: nie mam konta na Facebooku. Ale chyba najwyższy czas je założyć.
      PS: J.J, jestem płci żeńskiej.

      Usuń
    7. @Kirania
      Uważam, że to świeża krew powinna być na tym blogu najważniejsza. :)

      Usuń