mnie nie widać! yay!

piątek, 1 kwietnia 2016

Melodie tygodnia I - całkiem oryginalna nazwa.


Witam wszystkich! To mnie przypada napisanie pierwszego posta z treścią na tym blogu!

Jak ktoś mnie jeszcze nie zna z innych blogów For Glorious Fanbase - jestem roz, inżynier akustyczny i programista z Poznania. Pracuję w FGF głównie jako administrator techniczny, chociaż czasem zdarza mi się coś publikować.

Zapraszam do czytania!

[Orchestral[InstrumentalFYROSAND - Welcome to Zootopia
Całkiem przyjemny soundtrack, który o dziwo powstał jeszcze przed wypuszczeniem samej Zootopii! Co prawda na główny motyw przewodni filmu się nie nadaje, ale gdyby trochę inaczej poprowadzić fabułę, jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację gdzie taka muzyczka leciałaby w tle, ukazując jednocześnie nam uroki? zootopi.





[Orchestral[InstrumentalFYROSAND - Zootopia Disney
Detektyw Judy na tropie! No prawie... Tym razem znowu dostajemy utwór wydany jeszcze przed pojawieniem się filmu, a w nim trochę akcji, trochę spokojnych, relaksacyjnych klimatów. Posłuchajcie sami!





[Orchestral[Yes, this green tag again] Tiger Steele - Life In The Big Zoo
Kolejna aranżacja orchestralna, pokazująca nam życie w mieście pełnym zwierząt. Jak widać, film zainspirował do tworzenia naprawdę przyjemnej i słuchalnej muzyki. Jedynym problemem są te akordy blokowe :|



[Guess what[Instru... nah] Tiger Steele - Partners
No i kolejny utwór o tych samych tagach i tego samego autora! Pomyślałby ktoś, że on po prostu nie umie robić innych gatunków (PS: to prawda), kolejny który słucha się przyjemnie i kolejny który urywa się w dziwnym momencie. Zapraszam do słuchania.



[Nightcore] Hatsune Min - Try Everything 『Nightcore』
Jaka była recepta na nightcore? Przyspieszyć utwór o 20%, zmieniając równocześnie tonacje. To nie jest jednak takie proste, czasem 20% to za dużo, czasem za mało, pobawić oktawami też warto. Tutaj wyszło nawet nieźle. Lepiej niż większość amatorskich nightcorów.



[Pop] [Rock] - Nathan Sharp - Try Everything (Rock Cover)
Zakańczamy perełką naszego zestawienia! Rock cover w wykonaniu sławnego w internetach muzyka "NateWantsToBattle". Zanim się spytacie skąd znanego, powiem że kiedyś trafiłem na jego kanał, chociaż nie mam pojęcia czemu i kiedy. Ale skoro go znam to musi być fejm.





Kolekcja klasyki:
Kolekcja klasyki do filmu który wyszedł 3 tygodnie temu. Nie wiem czego wyszukanego się spodziewacie, ale macie. Lepszego chyba nie mogłem dać. Pozostaje mi tylko pożegnać się z wami drodzy słuchacze, do usłyszenia w następnym poście! (jeśli będzie z czego go robić, seriously, strasznie się szuka utworów do tego filmu)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nope, Nick is best pony! Quite an achievement considering that he is not even a pony.

      Usuń
    2. You're right! Wait... why do we write in english? Aren't we all Poles, kurde?

      Usuń
  2. Well, it is you who started this, pretending to be your own cousin. Although his English was quite poor even for a stereotypical American.

    OdpowiedzUsuń