mnie nie widać! yay!

środa, 6 kwietnia 2016

Playlisty postaci z Zootopii na Spotify

Dzisiaj pomyślałem, że napiszę o czymś, o czym moim zdaniem nie wszyscy mogą wiedzieć.
Mam nadzieję, że trafię przynajmniej do paru takich osób.

Używacie Spotify? Jeśli nie, to radzę zwrócić uwagę na tę usługę stremingującą muzykę z internetu, bo już parę tygodni temu umieszczone zostały tam oficjalne playlisty paru postaci z filmu Zootopia.
Tak, oficjalne!



Playlist jest aż 9, a wśród nich można prześledzić gust muzyczny Judy, Nicka, Bellwether, Finnicka i paru innych. Średnio trwają od 1.5 do 2 godzin.


Na playlisty składają się piosenki, które nie zostały stworzone na potrzeby filmu, więc jest to subiektywna mieszanka paru osób, które je tworzyły i próbowały dopasować istniejące utwory do charakteru konkretnych postaci.
Moim zdaniem wyszło znakomicie!
Playlista Judy jest bardzo dynamiczna, pełna takich perełek jak "Eye of the Tiger", "All Star" i oczywiście "Try Everything" Shakiry - tego akurat możecie posłuchać w filmie.

Playlista Nicka jest dużo bardziej dojrzalsza, zawiera sporo dobrego rocka, ale też parę nowych akcentów.

Osobiście playlist Judy, Nicka i Bellwether słucham z wielką przyjemnością (świetne do pracy) i polubiłem prawie wszystkie utwory, jakie w nich występują. Pozostałe też są niezłe, ale warto mieć na uwadze, że Gazelle i Clawhauser mają dużo bardziej popowe klimaty i trzeba to po prostu lubić.
Mr. Big musiał mieć oczywiście motyw z "Ojca chrzestnego", a Flash dużo bardziej spokojniejsze nuty, co pokazuje, że dobierający utwory, wiedział, o co chodzi.

Ja jestem zachwycony i jeśli was to też zainteresowało, to zapraszam tutaj: https://play.spotify.com/user/official_zootopia_
Przypominam, że trzeba mieć konto na Spotify, ale jest ono za darmo, więc myślę, że dla większości nie będzie problemu.

Jako bonus - oficjalna ścieżka dźwiękowa z filmu: 
https://play.spotify.com/album/3oTKl46yD2fsb1dtUYq6Nn
Całkowicie legalnie!

Miłego słuchania!

8 komentarzy:

  1. Super! Nareszcie będę mogła czegoś posłuchać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainstalowałem Spotify, tylko po to, aby móc tego posłuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po długim okresie znudzenia Spotify, wróciłem właśnie dla Zootopii. :)

      Usuń
  3. Chciałam się zarejestrować, okazało się, że już mam konto. Nawet nie pamiętałam. Przesłuchałam playlisty Nicka i Judy, ta pierwsza całkiem przyjemna, na drugiej musiałam momentami przeskakiwać do następnej piosenki. Jak znajdę czas, przetestuję pozostałe. Bardzo podoba mi się pomysł na taką wielowymiarową promocję filmu i dbanie o fanów, którzy już go widzieli. Jest to znacznie ciekawsze, niż wrzucanie kolejnych obrazków na twarzoksiążkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowałam pozostałe playlisty. Yaxa jest naprawdę dobra, właśnie słucham jej po raz kolejny z dużą przyjemnością.

      Usuń
  4. Akurat na muzyczną nudę. Albo brak natchnienia. Jak dla mnie Jaxa i Nicka rządzą. Judy i Bellwether też przyjemne, aczkolwiek część popowych wstawek do przewinięcia. Mam wrażenie, że nie od playlisty zależy ilość obserwujących, a od postaci, Judy rzecz jasna góruje XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się z kuszę i założę tam konto

    OdpowiedzUsuń