mnie nie widać! yay!

wtorek, 19 kwietnia 2016

How to Draw - tutoriale rysunkowe od twórców Zootopii

Zapewne wielu z Was już to widziało, ale ponieważ nigdy tu tego nie umieszczaliśmy, to kiedyś trzeba.
Twórcy Zootopii, a konkretnie reżyser George Byron i grafik Cory Loftis prezentują, jak narysować Judy, Nicka oraz Clawhausera.
Co warto zapamiętać poza samym rysowaniem - podpisujcie swoje prace! Tako wam każe nasz pan i władca Byron.
Ja natomiast chcę widzieć masę dobrych polskich fanartów.





5 komentarzy:

  1. Tak, wiem że jestem zbanowana za moje karygodne słowa o tym, że Zootopia nie zasługuje na tak wysokie miejsce, ale muszę teraz się wypowiedzieć. Otóż chciałabym ci podziękować, za te filmiki. Przydadzą mi się bardzo, ponieważ postaci z Zootopii rysować nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja cię odbanowałem nie po to, byś teraz pisała po trzy komentarze o identycznej treści. xD

      Usuń
  4. To ja napisałam trzy komentarze o takiej samej treści?
    A no rzeczywiście... xD.
    Coś mi się w telefonie chrzyni...

    OdpowiedzUsuń