mnie nie widać! yay!

środa, 20 kwietnia 2016

Kącik artystyczny odc.1


Uszanowanie Wam Drodzy Zootopowicze! 


Otóż, cóż, słowem wstępu, zaprezentuję Wam tutaj, trochę mojego wkładu, a wszystko po to żeby rozruszać to leniwe towarzystwo!

Otóż tak, pomysł mam taki szalony, aby podręczyć Was trochę ze strony artystycznej. Spokojnie, artystka ze mnie 2  na 10, ale ważniejsze jest żeby czerpać z  tego co się robi radość, a przy odrobinie wysiłku, można też osiągnąć konkretne efekty, prawda?

Bronienie się brakiem talentu jest bezsensu, Judy, była w stanie zostać pierwszą króliczą policjantką, drobny, mały szaraczek okrążona dookoła postawnymi konkurentami z nikłą szansą na wybicie się. To dlaczego my, jako te szaraczki, nie mamy także czegoś osiągnąć? Spoglądasz na tych wszystkich artystów, na to jak tworzą, wiem, ma się ochotę złamać ten przeklęty ołówek i dać sobie spokój. 


Ale słuchajcie, to nasze wąskie grono, nie mamy czego się wstydzić, więc kurka wodna, nie dajcie się prosić, i włączcie się do zabawy! W planach mam parę rzeczy, i pomysłów, ale to nie moje starania są kluczowe, a też Wasze, więc liczę, że popróbujecie chociaż zmierzyć się z grafiką? Oraz własną wyobraźnią?


4 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie. :D
    Witamy nową redaktorkę i liczymy na spory feedback od Was, czytelnicy, czy chcielibyście w ogóle takie posty czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Mere chciał zapełnić ten blog samymi redaktorkami?
      Może jest to jakiś sposób. Wiecie, chętniej wejdziecie na blog, gdy zobaczycie, że jest na nim dużo dziewczyn, szczególnie gdy ten blog jest o "bajce", więc redaktorzy mogliby zostać nie zrozumiani.
      Czy ja naprawdę pisze ten komentarz pod komentarzem admina bloga o kucykach?
      Ale mimo wszystko witam nową redaktorkę i tak, czytałbym (i oglądał) takie posty.

      Usuń
  2. Tak! Uwielbiam tego typu serie, z pewnością bym ją śledziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się wszystkimi kończynami pod tymi słowami!

      Usuń