mnie nie widać! yay!

środa, 20 kwietnia 2016

Rich Moore znowu to robi!

Uwielbiam Richa za ciągłe trollowanie fanów Zootopii, gadanie o shippingach i podsycanie zainteresowania. Jedyne czego się boję to, że to wspaniałe trollowanie, jakie nam urządza jeden z reżyserów pójdzie na marne, jeśli film nie będzie mieć kontynuacji.

Na język polski - Rich Moore dostał na Twitterze wiadomość:
Zootopia wchodzi na ekrany japońskich kin w tym tygodniu i omg, mogę zacząć krzyczeć na całe kino, kiedy zobaczę Nicka! Chcę być jego dziewczyną!!!

Jak zachowałby się normalny reżyser, gdyby dostał taką wiadomość?
a) Nic by nie odpowiedział
b) Formułka: Cieszę się, że podoba ci się nasz film
c) Nick jest bardzo przystojny, czyż nie?

Ale nie, Rich Moore, everybody, musiał odpowiedź, że "pewien królik może być o Nicka zazdrosny".
Genialne.

8 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, Mere, o co Ci chodzi. Nie wiem jak Ty, ale ja także byłbym zazdrosny o Japonkę. W końcu, to nawet ładny typ urody.
    PS: W oryginalnej odpowiedzi nie pojawia się imię Nick, więc mam prawo tak sądzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, ten królik może być zazdrosny o jakąś randomową Japonkę. I co ty na to, Rich Moore? Nie udało ci się wszystkich strollować!

      Usuń
  2. No ej, ja też chciałam być dziewczyną Nicka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chciałby być dziewczyną Nicka.
      Oh wait.

      Usuń
  3. Mero ty mi tu nie kracz, że kontynuacji może nie być bo jeszcze wykraczesz (T_T)
    Poza tym ten facet jest świetny i śpiewającą podsyca hajp ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę krakać, też uważam, że Zootopia 2 powstanie. :P
      Ale wiesz, kiedy Byron i Moore pójdą o pozwolenie na jej tworzenie, to mogą usłyszeć od szefów:
      - Ale moi drodzy, skoro jesteście tacy dobrzy w robieniu filmów, to może zrobicie jakiś o nowej księżniczce Disneya?
      - ........nie, my jednak chcemy Zootopię 2
      - A ja mam wasz kontrakt i jest w nim napisane, że musicie robić wszystko to, czego chcę.
      - >:I

      Usuń
    2. Koronować Judy! I lis syty, i królik cały. Czy jakoś tak...

      Usuń