mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Poniedziałkowe Aktualności I


Nie, nie oczekujcie ode mnie, że będę pisał Poniedziałkowe co tydzień. Chyba bym zwariował.
Ale że dziś mam parę ogłoszeń, to warto stworzyć chociażby szybkiego posta.



Po pierwsze:
Dorobiliśmy się adresu mailowego: fgz.blog@gmail.com
Wygląda znajomo, prawda? Nie mylić z adresem FGE. :)
Przyjmujemy fanarty, fanfiki, newsy, skargi, pochwały, zażalenia i darmową pizzę.

Po drugie:
Dorobiliśmy się facebookowego fanpage'a: https://www.facebook.com/ForGloriousZootopia/
Będą tam publikowane nagłówki postów i ewentualnie jakieś ważne ogłoszenia. Jest to też kolejny kanał komunikacji z redakcją.

Po trzecie:
Tak, potrzebujemy ludzi do pracy. Potrzebujemy ciebie, byś zrobił coś ze swoim życiem i pomógł rozwinąć stronę. Zostań redaktorem/redaktorką i zobacz, jak to jest fajnie. Lubisz pisać zwariowane teorie? Lubisz wstawiać tapety? Jesteś cały czas na bieżąco, więc wiesz, że dasz radę napisać newsa najszybciej z nas wszystkich? Zapraszamy do redakcji! Bez ciebie się naprawdę nie uda! Ale przecież nie musi się udać, ale gdyby to od ciebie zależało...

Po czwarte:
Reklama. Ty wiesz i ja wiem, że For Glorious Equestria nie stałoby się takie popularne, gdyby nie dobrzy ludzie, którzy sami z siebie pisali o blogu na forach dyskusyjnych, w komentarzach pod filmikami z kucykami na YouTubie i pozostałych dziwnych miejscach. Więc jeśli chcesz pomóc i znasz takie miejsce, w którym będziesz mógł szepnąć słowo o blogu, to dajesz! Wszystko zależy od ciebie. Zależy, na ile chcesz, by to miejsce się rozwinęło. Zależy czy ci się tu w ogóle podoba i warto polecić.

Po piąte:
Pamiętaj, że wciąż możesz mieć FGZ gdzieś i myśleć nad założeniem innego bloga pod szyldem For Glorious Fanbase. Możemy o tym pomówić: tutaj


Let's do this!

3 komentarze:

  1. Zgodnie z pewnym obyczajem z FGE, tym razem to ja wybrałem komentarz tygodnia, a jest nim komentarz użytkownika Mere Jump pod postem o 9 miejscu Zootopii na pewnej liście na Wikipedii.
    Oto komentarz:
    "Czego się nie robi, by uniknąć bana? :D
    Znaj moje dobre serce, niniejszym cię odbanowuję"
    Nie pozostaje mi nic innego, jak włączyć tematyczne grzmoty
    *tematyczne grzmoty*
    i pogratulować sobie napisania pierwszego komentarza pod pierwszymi Poniedziałkowymi Aktualnościami na tym blogu.
    Krótko mówiąc:
    PIERWSZY!!!

    PS: Blog działa już chyba 2-3 tygodnie, gratuluje Tobie, Mere za wkład poświęcony w tego bloga oraz swoją (i innych) pasję, jaką jest Zootopia.
    Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI!
      Fajnie się dla Was robi to wszystko. :) Człowiek znowu czuje się jak na początku FGE.
      Muszę pamiętać o komentarzach tygodnia także na tym blogu.

      Usuń
  2. Hm...Maybe. W sumie mam trochę wolnego czasu i pare ładnych fanartów i dużo szkiców koncepcyjnych z Zootopii...

    OdpowiedzUsuń