mnie nie widać! yay!

niedziela, 22 stycznia 2017

Słowo na niedzielę

[Źródło]
Myśleliście, że poznaliście już odpowiedź na pytanie o religię panującą w Zootopii?
Jeśli tak, to jesteście w głębokim błędzie. Mieszkańcy zwierzęcej stolicy czczą bowiem... ciasta. Cukiernicy są uznawani za kapłanów, natomiast osoby o nieco bardziej... rozbudowanej posturze ciała są postrzegane powszechnie jako te, którym sprzyja szczęście.

Bonus:

[Źródło]
Ten moment, gdy zastanawiasz się, czy ktoś się zorientuje, jeśli zjesz wszystkie ciasteczka z masą krówkową na raz.
(Nikt się nie dowiedział. Mieszkanie bez rodziców jest takie piękne.)

15 komentarzy:

  1. Czyli wiemy, że ciasto to święta potrawa rarityzmu.
    Virax, zapisuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisane! Chwalmy ciasto! Jeszcze najlepiej czekoladowe!

      Usuń
    2. Nie, nie, nie. Na FGZ obowiązuje rarityzm i święta jest czekolada. W Zootopii głównym bóstwem jest ciasto. Proszę o rozróżnienie bloga i kraju.

      Usuń
    3. Przepraszam i proszę o wybaczenie. To przez te krucjaty. I przez ciasto.

      Usuń
  2. CIASTO!!!
    Łyżki w górę, zgodnym chórem!
    CIASTO!!!
    Nadziewane lub z wkładkami!
    CIASTO!!!
    Czekolady ja już nie mam.
    A ten wypiekł wyszedł z cienia.
    Zaraz głodu się pozbędę!
    CIASTO!!! Uhu!

    OdpowiedzUsuń
  3. CCCCCCCIIIIIAAAAASSSSSTTTTTTOOOOOOOO!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Crossover Biblii? Nie spodziewałem się tego. Jak jesteśmy w tych klimatach to teraz poproszę Hiszpańską inkwizycję!

    OdpowiedzUsuń
  5. To moja przyjaciółka nie pożyje w Zootopii, bo ciast nie znosi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nabrałem ochoty na ciasto xD

    OdpowiedzUsuń