mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 2 stycznia 2017

Forumowe Fan Fiction część 2


I to po raz kolejny tępe tęgie umysły z forum FGZ połączyły siły i stworzyły zbiorowego fika.
Jeśli myśleliście, że część pierwsza była kopnięta, to druga bije ją na łopatki. Bezsens goni bezsens od początku do końca, a niektórzy już sami nie wiedzą, jak to zmieniło ich życie. Spójrzcie na ten opis, który jest pisany kompletnie bez sensu... Eee.. o czym to ja? Ano tak. Kolejny fik, kolejny... a zresztą sami poczytajcie. Ostrzegam, że to nie ostatnia część. Trójka jest już w połowie gotowa.



Dla zaciekawionych część pierwsza.

27 komentarzy:

  1. To jest takie piękne i tak się cieszę ze brałem w tym udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekhm... nie można czytać :/

      Usuń
    2. Dobrze że Rarity czuwa :D

      Usuń
    3. Jeszcze. Kto będzie czuwał potem?

      Usuń
    4. Potem? Jest Anirak. Jest Cichy Furrony. A jak mnie się pacnie pare razy w głowę to też w końcu zaskoczę ;)

      Usuń
    5. *pac, pac* zaskoczyło, panie majster?

      Usuń
    6. Tak.Powinno potrzymać pare dni. Dzięks.

      Usuń
    7. Nie ma problemu, panie kierowniku-majster! Zawsze do usług, chyba że do spamu. Wtedy nie pomagam.

      Usuń
  2. Będę miała co czytać wieczorem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, zapomniałeś chyba ustawić publicznego dostępu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Judy Hopps x Reader? Czy ja o czymś nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym czego nie wiesz można nakręcić serię filmów dłuższą od tej Jamesa Bonda ;)

      Usuń
  5. -Coś mi tu śmierdzi- -to się umyj- Zawsze się śmieję na początku

    OdpowiedzUsuń
  6. Do środka nie wytrzymałam. Psychika została zniszczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? To wyobraź sobie, co się dzieje z psychiką tych, którzy to pisali (w tym mnie).

      Usuń
    2. Taaa.
      Trzeba wyłączyć te partie mózgu, których i tak się nie używa.
      Podobno to gwarantuje przynajmniej dotrwanie do końca.

      Usuń