mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Podsumowanie tygodnia #3


Poniedziałek, 23. stycznia 2017 roku.
Wybiła szesnasta, a więc przyszedł czas na kolejne podsumowanie tygodnia, a właściwie na posta, który ma na celu przekazać wam, kto może się chwalić tym, że otrzymał Komentarz Tygodnia.
Na blogu coś się działo, więc omówimy to przy herbatce bez ciasteczek. MUAHAHA! Czemu ja się śmieję?
 Na początek news nad newsy, newsowi nierówny. MrMichu postanowił założyć na festbuku grupę "For Glorious Zootopia" jako alternatywę dla poprzedniego fanpage'a. Wiadomo, że będziemy tam dawać info o postach już wstawionych i tych, które dopiero zostaną wstawione. Od czasu do czasu wspomnimy coś o forum.

Jak to zwykle bywa, omówimy poszczególne dni w punkcikach. Ułatwi to wam nawigację, a właściwie ja daję te linki, bo mi się nudzi.

1. Jako że w poniedziałek było tylko podsumowanie tygodnia, to olejemy ten dzień. OK, zapowiedziano Światowy Dzień Niewchodzenia na FGZ.
2. Mimo to prawie nikt się tym nie przejął, a we wtorek wyróżniliśmy Doraemonbasila. KLIK
3. Rozmyślaliśmy o chomiczej policji i dlaczego Judy została tak "skazana na pożarcie". KLIK
4. Rzucamy granatem w redaktorów, czyli kolejna odsłona Fandomu pod lupą wraz z maskotką bloga.  KLIK
5. Forum po raz trzeci prezentuje swoją twórczość pisarską. KLIK
6. Rarity śmieszkuje. Czas chyba ograniczyć czekoladę Sadysta! Nieprawda, bo Zuo.
7. Lisie łapki o religii. AMUNO
8. 5 obrazków i bonus. Dancing with Gazelle
9. Zwierzęcy fanfik powraca. In glory
10. Crossoverowe fanarty. Nick w kiecce

Rozdano nagrody People's Choice. Niestety, mimo czterech nominacji "Zootopia" nie zdobyła żadnej statuetki. Wszystko przez "Gdzie jest Dory".
Jako że z nagrodami było krucho, Polineks postanowił zorganizować własne rozdanie. Zatem niedługo spodziewajcie się listy kategorii i nominacji, tak na blogu, jak i na forum. Głosy będziecie mogli oddawać do 5 lutego, a może dłużej. I tak wiadomo, kto otrzyma najwięcej nagród.


Czas na wieści z Królestwa Polineksa forum.
Co prawda nie było żadnych nowych tematów, ale na SB toczyły się ciekawe dyskusje, chociażby o zdechłych pupilach, która wynikła z rozmowy o grach i konsolach. Niewątpliwym wydarzeniem była obecność na forum Rarity i to aż cztery dni z rzędu. Serio...? Naprawdę nie macie lepszych powodów do radości? Każdy powód dobry,by się cieszyć.
Darth Virax został drugim użytkownikiem, który przekroczył liczbę tysiąca postów.
Głosowanie na maskotkę forum dobiega końca. Judstyna ma trzy głosy przewagi na drugą Tiną, a blogowa fenka do tej pory nie otrzymała głosu. Wyniki podamy pod koniec stycznia.

Jakiś czas temu jeden z użytkowników forum pochwalił się pluszakiem, którego sam zrobił. Jak to zwykle bywa - z opóźnieniem, ale jednak postanowiłem pokazać go światu.



Od autora: "Pluszak jest naturalnej wielkości, więc ma niecały metr. Na ogonku użyłem futerka, żeby był bardziej puszysty. Ciuszki, jak widać, są w pełni zdejmowane. Na razie zrobiłem tylko ubranie. w którym przyjechała do Zootopii, strój policyjny był znacznie bardziej pracochłonny, a aż tyle czasu nie miałem. Ale będzie. Kiedyś... Materiały są, więc na pewno będzie."

Ładne są. Też chcę taką.
Owym tajemniczym użytkownikiem forum jest adamar44, o czym Polineks z jakiegoś powodu postanowił nie wspominać. Jak chcą poznać autora to niech wejdą na forum. Jakoś trzeba dbać o dobro państwa.


I na zakończenie to, na co wszyscy czekają, czyli Gnobk przedstawiający Komentarz Tygodnia.

ADMINISTRATOR BLOGA FOR GLORIOUS DISNEY OPOWIADA O SWOICH FAILACH [ZOBACZ ZDJĘCIA]





Jeśli chcecie być tak fajni jak Kabson, to też musicie powypisywać pod tym postem swoje wstydliwe wydarzenia z życia. To bym musiał osobnego bloga na to założyć.
PS: Jestem dumny z tych, którzy nie wchodzili 17 stycznia na bloga. Sam tak zrobiłem.
Rarity, zarzuć proszę wykresem wyświetleń bloga z tego dnia:


Zgłaszam zarzucenie wykresem, sztuk jeden.
Jak widać 17. stycznia liczba wyświetleń rzeczywiście spadła, dzień wcześniej i dzień później wynosiła odpowiednio 724 i 700. Można z tego wysnuć jeden wniosek: zazwyczaj Gnobk nabija nam jakieś 100 wyświetleń dziennie. Dobra robota, Gnobk!
Widoczny po lewej stronie wykresu szczyt jest oczywiście związany z małym przebranżowieniem, jakiego dokonaliśmy na przełomie roku. Czego bloger nie zrobi dla podbicia statystyk...
Wzrost po prawej stronie (znów przekraczamy 1000 wyświetleń) to prawdopodobnie efekt dwóch/ trzech postów dziennie. Gdybyście się nad tym zastanawiali, to owszem, zamierzam wrzucać coś codziennie przez najbliższy tydzień. Nazwijmy to małym pożegnalnym prezentem.

15 komentarzy:

  1. Z ciekawości, kto pisze na brązowo?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pamiętam czy wtedy wchodziłam ale chyba tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick to Nick bo gdyby nie był Nickiem to by nie był Nickiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie musze się chwalić wstydliwy rzeczami, aby być fajnym!






    Kogo ja oszukuję? Nikt mnie nie lubi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pluszowa Judy fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ile wyceniacie tą Judy?
    Będę błagać adamara44 by mi ją sprzedał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sporo :D Już mam zamówienie na dwie kolejne więc da się zrobić :) Jeśli poważnie o tym myślisz to o szczegóły napisz na deviantarcie lub forum gdzie ją wstawiłem.

      Usuń