mnie nie widać! yay!

piątek, 27 stycznia 2017

Zwierzorajskie komiksy #3


Pamiętacie może serię, którą prowadziła Seluna? Postanowiłam ją wznowić (serię, nie Selunę). Komiksy staną się zrozumiałe dla wszystkich, a ja podszkolę swój angielski. Wszyscy wygrywają!

Jak może się domyśliliście po obrazku tytułowym, jako pierwszy przetłumaczę komiks Borby. Angielski komiks znajdziecie w poście z serii Wyróżnieni twórcy (LINK), a ja przedstawię Wam przetłumaczoną wersję. Za wszelkie błędy przepraszam.

Judy, tyle czasu już znasz Nicka i nie domyśliłaś się, że lis może coś knuć? C'mon!

Mówiłam, że Nick jest moją ulubioną postacią? W tym momencie się to właśnie zmieniło!

Perfumy, perfumy! Ja już dobrze wiem, co Ci się tam roiło w głowie, Nick! Horrorów się naoglądałeś i teraz krzywdzisz Bogu ducha winną króliczkę!


Ty podły draniu! Co ty sobie myślałeś, co?! Że jak chwycisz Judy za gardło, to ona tego nie poczuje i jeszcze się będzie śmiać?!

No i coś ty najlepszego zrobił? Zostaniesz sam, i to już na zawsze! Zagryzłeś miłość swojego życia!

Nick, masz szczęście, choć na nie nie zasługujesz!

A więc to tak wygląda codzienność Nicka i Judy? Zabawa w martwego królika i okrutnego drapieżnika? No cóż, nic mi do tego...

I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że cieszycie się z powrotu Zwierzorajskich komiksów. Niestety, nie będę miała możliwości wstawiać przetłumaczonych komiksów zbyt często, postaram się jednak wygospodarować na to nieco czasu. Jeżeli macie jakieś życzenia, chcielibyście jakiś konkretnych twórców lub po prostu macie do mnie zażalenie, wołajcie w komentarzach.

14 komentarzy:

  1. Wołam!
    A tak na serio, to fajnie, że wznowiłaś tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś spodobał się mój pomysł.

      Usuń
  2. Pomysł niezły, ale mały fail: komiks już pojawił się na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Angielski komiks znajdziecie w poście z serii Wyróżnieni twórcy (LINK), a ja przedstawię Wam przetłumaczoną wersję."

      Usuń
    2. Wybaczam ;)

      Usuń
  3. Nie ma to jak pośmiać się przy przetłumaczonym komiksie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytułowy obrazek sobię zapisuję na następne święta ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie znalazłam go wcześniej, nadawałby się na te Święta :/

      Usuń
  5. to było takie... śmieszne!

    OdpowiedzUsuń